طراحی تلفن هوشمند گلکسی A52 سامسونگ چگونه است؟

    کد خبر :785987

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی A51 را با نام گلکسی A52 رونمایی کند. هندستی که از طراحی بهبودیافته و مشخصات کلیدی بهتر در مقایسه با نسل قبل برخوردار است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– به تازگی وب سایت آلمانی وین فیوچر تصاویر رندر نهایی گلکسی ای 52 را فاش کرده که در آن شاهد تلفن هوشمندی جذاب با طراحی نسبتا بهبودیافته هستیم. این گوشی در دو نسخه 4جی و 5جی راهی بازار خواهد شد.گوشی 4G با صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED به همراه پردازنده Snapdragon 720G ارائه می‌شود.

این گوشی هوشمند دارای حافظه رم 6 گیگابایتی یا 8 گیگابایت خواهد بود. همچنین دو گزینه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی هم تدارک دیده شده  که به علاوه یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی بیشتر در نظر گرفته شد.

در قسمت دوربین سلفی شاهد حسگر 32 مگاپیکسلی هستیم و در عقب هم چهار حسگر 64/8/5/2 مگاپیکسلی قرار گرفته که افراد می‌توانند تجربه کاربری خوبی داشته باشند. نسخه 4جی با قیمت 420 دلار و نسخه 5جی با قیمت 520 دلار در بازار عرضه می‌شود.

اطلاعات بیشتری از گلکسی A52 سامسونگ در دست نیست و انتظار داریم روزهای آینده جزئیات بیشتری منتشر شود. ناگفته نماند ای 52 دارای صفحه نمایش حفره‌ای و دوربین عقب برجسته چهارگانه است که حسگر اثرانگشت هم زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. به هر حال پیش بینی شده هفته‌های آتی شاهد رونمایی این گوشی باشیم.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید