طباطبایی: حضور در جمع ۳۲ تیم برتر دنیا افتخار بزرگی است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۱۴
    کد خبر :602992

رئیس فدراسیون بسکتبال می‌گوید اینکه تیم ملی ایران سهمیه جام‌جهانی کسب کرد و در جمع ۳۲ تیم برتر دنیا قرار گرفت، افتخار بزرگی است.

رامین طباطبایی در آستانه دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل اسپانیا در جام جهانی چین گفت: اسپانیا از تیم های قدرتمند دنیا به حساب می آید. بعد از آمریکا در رده دوم رنکینگ جهانی قرار دارد. امیدواریم که امروز دیدار خوبی با این تیم داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور در جام جهانی و قرار گرفتن درجمع ۳۲ تیم برتر افتخار بزرگی است، ادامه داد: بسکتبال ایران این افتخار را با کسب سهمیه لازم به دست آورد. این افتخار است که در جام جهانی حضور داشته ایم و بسکتبال خود را در کنار سطح بالای بسکتبال دنیا قرار داده ایم.

به گزارش مهر، رئیس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: اینگونه می توان به درستی سطح بسکتبال خود را با دنیا مقایسه کرد، نقاط ضعف را شناخت و آنالیز و آسیب شناسی لازم را هم انجام داد.

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اسپانیا از ساعت ۱۷ امروز (به وقت ایران) در گوانگژو آغاز می شود. این سومین و آخرین دیدار دو تیم در مرحله گروهی هجدهمین دوره جام جهانی است.

تیم ملی بسکتبال ایران در دو دیدار گذشته به ترتیب مقابل پورتوریکو و تونس شکست خورد اما اسپانیا این دو را از پیش رو برداشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید