طاهری:با باشگاه ذوب آهن دوستیم اما داخل زمین رقیب هم هستیم/نبود کریمی تاثیر گذار خواهد بود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۳۵
    کد خبر :196190

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما با ذوب‌آهن دوست هستیم اما داخل زمین رقیب هستیم.

محسن طاهری در خصوص بازی حساس سپاهان مقابل ذوب‌آهن و دربی اصفهان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال دربی است و بازی حساسی را در پیش داریم. علاوه بر اینکه ما با باشگاه ذوب‌آهن دوست هستیم ولی در داخل زمین رقیب هم هستیم. تیم ما در حال حاضر روز به روز شرایط ایده‌آلی به دست می آورد، حال و هوای تیم ما بسیار خوب است و اطمینان داریم با قدرت مقابل ذوب‌آهن ظاهر خواهیم شد و امیدوارم نتیجه به نفع ما تمام شود.

وی در ادامه در خصوص نبود علی کریمی به علت مصدومیت و اینکه چقدر این بازیکن در این بازی می‌توانست تاثیرگذار باشد، گفت: کریمی بازیکن ملی‌پوش ماست. مطمئنا نبودش تاثیرگذار خواهد بود اما خدا را شکر بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جای علی کریمی را پر کنند تا در این پست کمبودی احساس نشود. امیدوارم بچه‌ها با تمام توان و با انگیزه بالا مقابل تیم خوب ذوب‌آهن بازی کنند.

مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه در خصوص اینکه آیا برای برد دربی پاداشی در نظر گرفته‌آید یا خیر، گفت:‌صددرصد برای پیروزی پاداشی در نظر گرفته شده است اما طبق آئین‌نامه باشگاه ،برای بازی‌های حساس مثل دربی از قبل پاداشی در نظر گرفته شده است ، برای ما این مهم است که بازیکنان بدانند بازی حساسی را در پیش رو داریم و باید با تمام توان مقابل ذوب‌آهن بازی کنند.

طاهری در ادامه در خصوص آیا از لحاظ امنیتی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: طبیعتا همیشه بازی‌های حساس از لحاظ امنیتی برنامه‌ریزی های انجام شده است، تا مشکلی برای هواداران پیش نیاید. جلساتی با مسئولان امنیتی با حضور مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن برگزار کردیم تا در این بازی مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش فارس ،وی در پایان در خصوص اینکه پیش‌بینی شما در نتیجه این بازی چیست، گفت: نمی‌شود این بازی را پیش‌بینی کرد اما امیدوارم بازی خوبی از آب درآید و در آخر با پیروزی تیم سپاهان همراه شود و هواداران در ورزشگاه یک بازی زیبا و هیجان‌انگیزی را تماشا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید