طارمی ناجی چلسی می شود

  • ورزشی
  • جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۸
    کد خبر :958440

مهدی طارمی ستاره ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو از تابستان گذشته در رادار تیم های انگلیسی از جمله آرسنال و چلسی قرار دارد.

امروز سایت «تیم تاک» انگلیس در گزارشی درباره مشکلات خط حمله چلسی این طور نوشت: در سال های اخیر چلسی در خط حمله با مشکلات زیادی مواجه شده است. این باشگاه لندنی برای جذب لوکاکو و تیمو ورنر هزینه های هنگفت کرد ولی در نهایت به نتیجه مطلوب نرسید.

بعد از آن بازیکنانی از داخل تیم ظهور کردند تا چلسی امیدوار به درخشش آنها باشد. تامی آبراهام یکی از این ستاره ها بود ولی درخشش او زیاد طول نکشید.

در شرایط کنونی چلسی در خط حمله اش اوبامیانگ، بروخا و هاورتس را دارد. اوبامیانگ را نمی توان مهاجمی آینده دار برای چلسی دانست.

بروخا هم نتوانسته خودش را ثابت کند. هاورتس در اصل هافبک تهاجمی است و نمی توان او را به عنوان یک مهاجم نوک و گلزن دانست.

به همین خاطر چلسی در سال ۲۰۲۳ به دنبال جذب مهاجمی تمام کننده و خوب است. مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با آمار فوق العاده اش با اژدها می‌تواند گره گشای چلسی باشد.

طارمی سومین فصل حضورش در پورتو را تجربه می‌کند. ملی پوش ایرانی در این مدت ۱۱۵ بازی برای پورتو انجام داده و ۶۲ گل زده است.

قرارداد طارمی با پورتو تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد ولی او رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد و چلسی می تواند این آرزوی ستاره ایرانی را برآورده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید