طارمی به میلان می رسد؟

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۵۴
    کد خبر :1017979
طارمی
خبرنگار رلوو خبر داد که طارمی به شدت به دنبال جدایی است و مدیران میلان نیز در همین خصوص و برای مذاکره با پورتو، راهی پرتغال می شوند.

میلان به شدت در پی جذب مهدی طارمی است و علاقه روسونری به مهاجم ایرانی بیش از روزهای آغازین پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. روز گذشته نیز پیولی بر جذب یک مهاجم دیگر تأکید کرد و همین مسئله نیز سبب شده تا میلان برای به خدمت گرفتن آقای گل لیگ پرتغال گام های جدی تری بردارد.

پورتو برای طارمی مبلغی بین 25 تا 30 میلیون یورو می خواهد چرا که تنها 85 درصد از حق فروش ایرانی را در اختیار دارد و قصد دارد تا بهترین بازیکن خود را با رقمی بالایی به فروش برساند تا مبلغ بیشتری در حساب های خود ذخیره کند اما میلان حاضر نیست چنین عددی را برای بازیکن بوشهری بپردازد.

با این حال، مدیران روسونری قصد دارند تا برای پیش بردن گفتگوها و رسیدن به نتیجه ایده آل، راهی پرتغال شوند. این را متئو مورتو خبرنگار رلوو در صفحه توئیتری خود نوشته و مدعی شده که مهدی طارمی به شدت می خواهد پورتو را ترک کند و به میلان برود و این مسئله را نیز چندین بار به باشگاه اعلام کرده است.

مورتو همچنین خبر داده که شب گذشته دیدار بسیار مهم دیگری بین پورتو و اطرافیان طارمی برگزار شده است. مهاجم ایرانی در این گفتگوها، خواسته خود را تکرار می کند و به مدیران اژدها فشار می آورد تا اجازه جدایی او را به مقصد ایتالیا صادر کنند چرا که مهدی تصمیم خود را برای بازی در لباس میلان گرفته است.

اساسا این آخرین شانس مهاجم ایرانی برای حضور در یکی از بزرگترین لیگ های جهان و همچنین پوشیدن پیراهن یکی از پرافتخارترین باشگاه های اروپایی است. خبرنگار رلوو اشاره کرده که در ساعات آینده تعدادی از اعضای هیئت مدیره میلان قصد دارند به پورتو سفر کنند تا قفل این انتقال را باز کند.

ساعات کلیدی برای طارمی و روسونری در پیش است. باید دید که پس از پیوستن سردار آزمون به رم، آیا دیگر مهاجم اصلی تیم ملی نیز راهی سری آ ایتالیا می شود؟ اگر این اتفاق رخ دهد، فوتبال ایران یک پنجره نقل و انتقالاتی کم سابقه را تجربه خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید