ضرب و شتم عضو هیئت مدیره عمران هشتگرد

    کد خبر :893968
ضرب و شتم عضو هیئت مدیره عمران هشتگرد

علیرضا جعفری با اشاره به ضرب و شتم شدید یکی از اعضای شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: این اتفاق دوشنبه شب روی داده و از طریق اداره اطلاعات استان (البرز)، استانداری و تنظیم شکایت در کلانتری در حال پیگیری آن هستیم.

وی با تاکید بر این‌که ابعاد این ماجرا را قطعا پیگیری خواهیم کرد، ادامه داد: متاسفانه حادثه‌ای شبیه همین چند هفته قبل داشتیم و با توجه به جریانی که در حوزه شفاف‌سازی تعهدات پیمانکاران و تعهداتی که در پروژه‌های سنواتی باقیمانده و همچنین تحویل واحد متقاضیان را داریم، اقدامات اساسی را آغاز کرده‌ایم.

وی توضیح داد: مباحث مربوط به پیگیری قانونی و حقوقی قرارداد پیمانکاران را در دستور کار قرار داده‌ایم. ضمن این‌که مسائل مالی و شفافیت صورت وضعیت پیمانکاران را بتوانیم به طور دقیق بررسی کنیم.

سرپرست شرکت عمران هشتگرد با تاکید بر جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، گفت: این اقدامات بعضا حواشی را از سوی افرادی دارد که به دنبال سودهای غیرمتعارف و منافع خارج از چارچوب قراردادها هستند.

جعفری تاکید کرد: احساس می‌کنیم شاید از سمت این جریان که برای تعیین تکلیف برخی قراردادهای دارای ابهام شکل گرفته، این نوع برخوردهای غیراخلاقی، غیرانسانی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: مردم بدانند ما در مواجهه با فساد و هرگونه سوء‌استفاده که به ضرر مردم و بیت‌المال باشد مقابله می‌کنیم. همکاران بنده در مقابل این نوع رفتارهای غیرانسانی از تعهدات و مسئولیت‌های خود کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش تسنیم، دوشنبه شب گذشته زارعی عضو هیئت مدیره شرکت عمران هشتگرد توسط عده‌ای به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید