صورت های مالی بیمه معلم تصویب شد/ افزایش سرمایه در دستور کار قرار گرفت

    کد خبر :732839

در مجمع‌ عمومی عادی‌ سالیانه شرکت بیمه معلم، صورت‌های مالی منتهی به اسفند سال 1398 با کسب اکثریت آراء تصویب و به ازاء هر سهم 200 ریال سود تعلق گرفت، همچنین تاکید شد با کسب مجوز افزایش سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار، مجمع افزایش سرمایه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه معلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید سازمان بورس در محل‌شرکت و با حضور 87.13 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس مستقل شرکت بصورت آنلاین برگزار شد.

در این جلسه با پخش کلیپی، عملکرد بیمه معلم در سال مالی 1398 مورد بررسی قرار گرفت و فعالیتهای بیمه معلم در سال مورد گزارش، برای سهامداران به تصویر کشیده شد.

بر این اساس آمار عملکردی شرکت نشان می‌دهد ،بیمه معلم در سال 98 توانست حق بیمه‌ای معادل با 23 هزار و 715 میلیارد ریال را تولید نماید که نسبت به سال گذشته دارای رشد 45 درصدی و بیش از میانگین صنعت بوده است.

گفتنی‌است، شرکت بیمه معلم در سال مالی 1398، 15 هزار و 241 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد. و سود شرکت مبلغ 550 میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با سود 301 میلیارد ریالی سال 97، رشد قابل توجه 83 درصدی را تجربه کرده است.

همچنین موارد زیر به عنوان برنامه‌های عملیاتی مدون بیمه معلم برای سال 99 مورد تاکید قرار گرفت:

توسعه بیمه‌ای در رشته‌های کم ریسک

افزایش جذب نمایندگان توانمند

پیاده‌سازی کامل نظام ارزیابی شعب شرکت بر مبنای سود

توسعه داشبوردهای سازمانی مبتنی بر سود

راه‌اندازی سیستم فروش آنلاین و نهایی‌سازی افزایش سرمایه شرکت

بنابر این گزارش در مجمع بیمه معلم تصریح شد با توجه به اقدامات صورت گرفته در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و اخذ تاییدیه از بیمه‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در این راستا به محض دریافت مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار، مجمع عمومی فوق‌العاده جهت افزایش سرمایه برگزار شود.

روزنامه دنیای‌ اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی انتخاب شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید