صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۲ آذر ماه

    کد خبر :869905
صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۲ آذر ماه

شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (۲۲ آذرماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۸۰۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۹ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۸۵۸ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۱۷ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۸۲۹ واحد بر روی پله ۳۵۴ هزار و ۷۸۸ واحد تا به این لحظه قرار گرفت. سه نماد شفن، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. خودرو پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار بورس است.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۹۱۸ واحدی روی ارتفاع یک میلیون و ۳۱۶ هزار و ۴۷۴ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۸۴۷ واحد روی ارتفاع ۳۵۳ هزار و ۷۷۰ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شفن و خودرو بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص کل بورس گذاشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۶۷ واحد روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۶۲ واحد قرار گرفت. سه نماد هرمز، زاگرس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس گذشته‌اند. تا به این لحظه ۲۰ نماد در صف خرید و ۱۳۴ نماد در صف فروش است.

در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۱۵ هزار و ۷۳۵ واحد روی ارتفاع یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴ هزار و ۴۹۷ واحدی روی ارتفاع ۳۵۱ هزار و ۱۱۹ واحد قرار گرفت. سه نماد خودرو، فولاد و شستا پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۸۲ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۴۷ واحد قرار گرفت. نماد زاگرس، هرمز و آریا بیشترین تاثیر را بر فرابورس داشته‌اند.

در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۱ هزار و ۱۶۱ واحد روی ارتفاع یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۶۱۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۵ هزار و ۵۴۷ واحدی روی ارتفاع ۳۵۰ هزار و ۷۰ واحد قرار گرفت.

تاکنون بیشترین حجم معاملات به نمادهای خودرو، خساپا و خپارس تعلق داشته است و در نماد‌های وشمال، سبجنو و شاملا شاهد حجم‌های مشکوکی بودیم.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۵ هزار و ۲۴۶ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۲۹ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۶ هزار و ۴۱۹ واحدی روی ارتفاع ۳۴۹ هزار و ۱۹۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شستا و خودرو پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۶۷ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۶۳ واحد قرار گرفت. نماد زاگرس، آریا و هرمز بیشترین تاثیر را بر فرابورس داشته‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پایانِ بازار تعداد صف‌های خرید به ۱۹ صف رسید و تعداد صف‌های فروش به ۳۱۴ رسید. بیشترین رشد به سهام غناب، بمپنا و بکاب و بیشترین اُفت به سهام تملتح، اپرداز و خمهرح تعلق داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید