صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۶ آذر ماه

    کد خبر :868339
صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۶ آذر ماه

شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (۱۶ آذرماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۷۶۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۱ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۲۱۰ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۳۸ هزار و ۱۴۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۱۳۵ واحد بر روی ارتفاع ۳۶۲ هزار و ۶۴۰ واحد قرار گرفت. سه نماد فملی، شفن و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۴۳ واحد بر روی ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۳۷ واحد قرار گرفت. نماد فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته است.در ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۴۲۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۲۷ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۶۷۳ واحد بر روی پله ۳۶۲ هزار و ۶۸ واحد قرار گرفت. سه نماد فملی، شفن و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند.نماد فملی پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۵۸ واحد بر روی ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۲۳ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، وهور و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۷۰۴ واحد بر روی پله یک میلیون ۳۳۷ هزار و ۶۴۹ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن با اُفت ۲ هزار و ۲۶ واحد بر روی پله ۳۶۱ هزار و ۷۱۵ واحد قرار گرفت. نماد کگل بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته است. نماد فملی نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس در این دقایق است. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۶۴ واحد بر روی ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۱۶ واحد قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس گذاشته است. در این دقایق ۲۶ نماد در صف خرید و ۱۲۰ نماد در صف فروش هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید