صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۵ دی

    کد خبر :876616
صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۵ دی

شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۱۵ دی) در ابتدای معاملات ۸۸ واحد رشد کرد. شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۰ دقیقه با اُفت ۲۳۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۶۱۵ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۲۹ واحد در ارتفاع ۳۵۹ هزار و ۹۵۳ واحدی ایستاد. سه نماد برکت، غبشهر و نوری بیشترین تاثیر را در شاخص بورس در این دقایق داشته‌اند. شسیتا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۰ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۱۰ واحدی ایستاد. سه نماد غصینو، فرابورس و حافرین بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند.

فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۸۷۴ واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۱۳۷ واحد در ارتفاع ۳۵۹ هزار و ۸۴۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، شبندر و برکت بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. نماد برکت، خودرو و کدما پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار هستند.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۲۳ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۰۷ واحدی ایستاد. سه نماد غصینو، فرابورس و آریا بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشته اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. تاکنون ۴۰ نماد در صف خرید و ۶۶ نماد در صف فروش بوده‌اند.

در ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۸۷۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۱۴۶ واحد در ارتفاع ۳۵۹ هزار و ۸۳۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد شبندر، شپنا و فملی نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق گذاشته‌اند. برکت نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۱۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد غصینو، آریا و فرابورس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۴۴ نماد در صف خرید و ۷۱ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۶۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۹۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳۴۳ واحدی در ارتفاع ۳۵۹ هزار و ۶۹۳ واحدی قرار گرفت. سه نماد شبندر، شپنا و برکت بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. نماد برکت نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص فرابورس نیز با اُفت ۲۴ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۰۶ واحدی قرار گرفت. غصینو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید