صفحه کلید Retro-cool Fineday 3.0 با طراحی کلاسیک و خاص معرفی شد

    کد خبر :997151

اگرچه ماشین‌های تایپ قدیمی تقریباً به طور کامل منسوخ شده‌اند، اما همچنان شاهد هستیم افرادی که به تمجدید از آنها پرداخته و این نوع صفحه کلیدها را جالب و جذاب می‌دانستند. به تازگی شرکتی از صفحه کلید Retro-cool Fineday 3.0 بلوتوثی خود با طراحی خاص رونمایی کرد.

بازتاب- این صفحه کلید بلوتوث تمام آلومینیومی Fineday 3.0 نام داشته و همچون ماشین‌های تایپ است، صفحه کلیدی که در حال حاضر کمپین Kickstarter آن راه‌اندازی شده تا با کسب بودجه تولید انبوه آن آغاز شد.

این صفحه کلید توسط شرکت کره‌ای به نام Fineday طراحی شد. دستگاه به صورت بی سیم بوده از طریق بلوتوث 5.0 به رایانه ویندوزی یا مک، تبلت، گوشی اندرویدی یا iOS متصل می‌شود. همچنین افراد می‌توانند گوشی را روی صفحه کلید قرار داده و به صورت بی سیم متصل نمایند و همچون یک ماشین تایپ به نوشتن بپردازند.

اگر کاربران نمی‌خواهند بی‌سیم شوند، صفحه‌کلید را می‌توان به صورت سیمی متصل کرد. اگر از بلوتوث استفاده کنند، دستگاه به دو باتری AA به عنوان پاور نیاز دارد و عمرباتری آن مشخص نیست. هم بدنه اصلی Fineday و هم تمام کلیدهای آن از آلومینیوم 6063 آنودایز شده برای هواپیما ساخته شده، بنابراین کیفیت ساخت بالایی دارد. نشانه‌ها در واقع روی کلیدها حک می‌شوند، بنابراین نباید به سرعت شخصیت‌های روی یک صفحه کلید معمولی از بین بروند.

صفحه کلید Retro-cool Fineday 3.0

هر کلید در واقع یک کلید سوئیچ Cherry MX Blue ساخت آلمان بوده و توسط یک LED روشن می‌شود. همراه با آن کلیدها، Fineday همچنین دارای دستگیره‌های غلتکی مانند کاغذ در سمت چپ و راست، همراه با یک اهرم برگشت کالسکه‌ای است. اینها ظاهری یا تزینی نیستند، زیرا دکمه سمت چپ روشنایی LEDها را تنظیم کرده، دکمه سمت راست صدای دستگاه متصل شده را تنظیم کرده و اهرم به عنوان کلید ورود/بازگشت ثانویه عمل می‌کند.

با فرض اینکه Fineday 3.0 به مرحله تولید برسد، با یک وعده 655 دلاری می‌توانید یکی از رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای یا سبز تیره را انتخاب کنید. قیمت خرده فروشی برنامه ریزی شده 1100 دلار است.

باید دید آیا Fineday موفق خواهد شد این صفحه کلید را به تولید انبوه برساند یا اینکه در حالت کمپین کیک استارتری باقی می‌ماند. انتظار داریم این برند صفحه کلیدهای جالب دیگری هم ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید