صعود 5 تیم دیگر به مرحله بعد در جام حذفی

  • ورزشی
  • جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۱۵
    کد خبر :792836

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شکست هوادار در ضربات پنالتی توانست راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران چند دیدار از ساعات ۱۴:۳۰ و ۱۵:۰۰ برگزار شد که در مهم‌ترین دیدارها، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک توانستند به مرحله بعد جام حذفی فوتبال ایران صعود کنند.

در نخستین دیدار شهرداری بردسکن دسته دومی برابر خوشه‌طلایی ساوه لیگ یکی قرار گرفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود مهمان به پایان رسید تا خوشه‌طلایی به راحتی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

گل‌های خوشه‌طلایی را در این دیدار سجاد اژدر در دقیقه ۷۵، محمد سرافراز در دقیقه ۹۰ و امین دادمهر در دقیقه ۴+۹۰ به ثمر رساندند.

همچنین اتحاد کامیاران از ساعت ۱۴:۳۰ برابر قشقایی شیراز قرار گرفت و این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت اضافی هم تلاش دو تیم فایده نداشت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این تیم قشقایی بود که با شکست ۱۰ بر ۹ اتحاد کامیاران، راهی ۱۶ تیم برتر شود.

منصوریان، برنده جدال استقلالی‌های سابق

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای امروز جام حذفی فوتبال ایران، آلومینیوم اراک میزبان شاگردان رضا عنایتی در تیم فوتبال هوادار تهران بود که این بازی در پایان وقت‌های قانونی و ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. شاگردان منصوریان در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ مهمان خود را شکست دادند و به مرحله بعد راه یافتند.

در انزلی، دود از کنده بلند می‌شود

در دیگر دیدار امروز (جمعه) ملوان در هوای بارانی بندر انزلی برابر ویستا توربین تهران قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یافت و به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت.

گل‌های این تیم را جلال رافخایی، کاپیتان و مهاجم باتجربه این تیم در دقیقه ۱۴ و محمد مهری در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند. تک گل تیم تهرانی را نیز اکبری‌پور در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

رافخایی از زمان بازگشتش به میادین، عملکرد خوبی را برای قوهای سپید انزلی به نمایش گذاشته است.

همچنین استقلال ملاثنی میزبان شهرداری بندر عامری بود که این دیدار با نتیجه بدون گل خاتمه یافت تا بازی در وقت‌های اضافه دنبال شود. سرانجام تلاش این دو تیم نیز ضربات پنالتی بود و این تیم فوتبال شاهین بندر عامری بوشهر بود که با نتیجه ۴ بر ۳ استقلال ملاثنی را شکست داد و به مرحله بعد راه یافت.

در دیدارهای دیروز مرحله یک شانزدهم تیم‌های ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان، فولاد، نساجی و استقلال برابر حریفانشان پیروز شدند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

همچنین تیم‌های فوتبال تراکتور و پارس جنوبی با انصراف تیم‌های شهرداری ماهشهر و پاس همدان به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافتند.

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید