صعود چهار نماینده ایران به جدول ۶۴ نفره نهایی

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۹:۵۳
    کد خبر :162853

چهار نماینده شایسته ایران به جدول 64 نفره پایانی مسابقات شمشیربازی جام جهانی مجارستان راه یافتند.
به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی جام جهانی به میزبانی مجارستان امروز آغاز شد. ایران با چهار نماینده ( مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهر) در اسلحه سابر در این مسابقات حضور دارد.
در رقابت های بخش انفرادی با توجه به قوانین مسابقات نفرات اول تا شانزدهم رنکینگ به طور مستقیم به جدول 64 نفره صعود می‌کنند بنابراین عابدینی و پاکدامن مستقیما به جدول 64 شمشیرباز برتر راه یافتند.
اما محمد رهبری در جدول مقدماتی مقابل نمایندگان آمریکا، لهستان، رومانی، مجارستان و اکراین پیروز شد و مقابل شمشیراز اوکراینی شکست خورد و به جدول حذفی صعود کرد. در گام بعدی برای ورود به ( جدول ۱۲۸ نفره) رهبری با نتیجه 15 بر 11 شمشیرباز هنگ کنک را برد و بعد از آن مقابل حریف روسی 15 بر 13 پیروز شد و جواز حضور در جدول ۶۴ نفره نهایی را کسب کرد.
فرزاد باهر دیگر نماینده کشورمان در جدول مقدماتی مقابل حریفانی از لهستان، یونان، تونس و مجارستان پیروز و برابر شمشیربازان اسپانیا و آلمان شکست خورد و به جدول اصلی حذفی راه یافت. در گام بعدی برای ورود به ( جدول ۱۲۸نفره) باهر مقابل نماینده روسیه 15 بر 7 پیروز شد و در رقابت بعدی خود برابر ورزشکار آرژانتین 15 بر 10 به برتری رسید تا همانند سه نماینده قبلب کشورمان به جدول 64 نفره نهایی مسابقات راه یابد.
رقابت های جدول 64 نفره نهایی امروز برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید