صادقی، نماینده مجلس: کناره‌گیری دولت در بهار ۹۸ بازی سیاسی رقبا است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۱۱
    کد خبر :502479
صادقی

عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه بیان اظهاراتی چون کناره‌گیری دولت در بهار ۹۸ بازی سیاسی رقبای دولت است، گفت: رئیس‌جمهور برای جلوگیری از افزایش التهابات روانی باید مسائل کشور را صادقانه با مردم در میان بگذارد.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه عده‌ای از سال 92 اذعان داشتند که دولت آقای روحانی یک سال بیشتر دوام نمی‌آورد، گفت: این شیوه مخالفان دولت است تا دست و پای دولت را ببندد البته ضعف‌هایی هم دولت داشته و دارد اما این افراد با سوء استفاده از ضعف‌های دولت فضای کشور را ملتهب کرده‌اند.

رقبای دولت توجهی به منافع ملی ندارند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با این حال به نظر می‌رسد که بیان اظهاراتی مبنی بر تعطیلی دولت در بهار 98 و غیره یک بازی سیاسی است برای جنگ روانی علیه رقیب، این افراد قطعا توجهی به منافع ملی ندارند.

وی افزود: با توجه به این شرایط نیاز است که آقای رئیس‌جمهور و مجموعه دولت به مردم نزدیک‌تر شده و مشکلات را شفاف مطرح کنند، دانشجویان در سفرهای اخیری که به شهرستان‌های مختلف داشتم هم تنها صحبت آقای روحانی با مردم را مطالبه می‌کردند.

آگاهی مردم تنها راه عبور از چالش سال 98 است

صادقی یادآور شد: مردم انتظار دارند آقای روحانی و دولت ضمن پذیرش برخی از ضعف‌ها باید صادقانه موضوعات را با مردم در میان بگذرد، عبور از چالش سال آینده هم به آگاهی مردم، برخورد صادقانه دولت با مردم، همراهی و همکاری مردم و دولت و هوشیاری دولت نیاز دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: بیان برخی موضوعات به شکل توجیهی با مردم یا محافظه‌کارانه شرایط را سخت‌تر می‌کند بنابراین دولت برای جلوگیری از افزایش التهابات روانی جامعه باید شفاف و صادقانه موضوعات و مسائل کشور را با مردم در میان بگذارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید