شیوه‌نامه ساماندهی مهدهای کودک در شرایط آلودگی هوا

    کد خبر :1033136
شیوه‌نامه ساماندهی مهدهای کودک آلودگی هوا

به‌منظور خدمت‌رسانی به والدین شاغل به‌ویژه شاغلین حوزه‌های خدمات عمومی، کودکستان‌ها می‌توانند در صورت تقاضای ایشان و با اخذ اجازه از اداره آموزش و پرورش ناحیه/منطقه و شهرستان، صرفاً کودکان این والدین را بدون اخذ وجه اضافه پذیرش کنند.

سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک شیوه‌نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان‌ها، آموزش‌های حضوری، غیرحضوری و ترکیبی در شرایط آلودگی هوا را اعلام کرد.

سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس ماده (۴۱) شیوه‌نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان‌ها، آموزش‌های حضوری، غیرحضوری و ترکیبی در وضعیت قرمز (آلودگی هوا) به شرح ذیر است:

ماده ۴۱ – مطابق با آیین‌نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون «هوای پاک»، در وضعیت قرمز تمامی کودکستان‌ها (مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌دبستانی) باید تعطیل شوند. در این شرایط به‌منظور خدمت‌رسانی به والدین شاغل به‌ویژه شاغلین حوزه‌های خدمات عمومی، کودکستان‌ها می‌توانند در صورت تقاضای ایشان و با اخذ اجازه از اداره آموزش و پرورش ناحیه/منطقه و شهرستان، صرفاً کودکان این والدین را بدون اخذ وجه اضافه پذیرش کنند.

به گزارش ایرنا، آموزش و پرورش شهر تهران ظهر سه شنبه ۲۳ آبان اعلام کرد: کلاس‌های آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه غیرحضوری و به صورت مجازی بوده و در سایر مقاطع نیز فعالیت ورزشی در فضای باز ممنوع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید