شیائومی 12 پرو دوربین چندان جذابی ندارد

    کد خبر :899141

شیائومی گوشی 12 پرو خود را برای رقابت با بهترین پرچم داران به بازار فرستاده است. این گوشی اما در آزمون DxOMark موفق نشده به نتایج ایده‌آلی دست پیدا کند. در ادامه اطلاعات بیشتری از عملکرد Xiaomi 12 Pro در بخش عکاسی را مرور می‌کنیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_گوشی Xiaomi 12 Pro به تازگی وارد بازار جهانی شده تا به عنوان پیشرفته‌ترین گوشی شرکت چینی با مهم‌ترین پرچم‌داران بازار به رقابت بپردازند. حال نتایج دوربین این گوشی در بنچمارک عکاسی DxOMark منتشر شده که رتبه چهاردهم این دستگاه با 141 امتیاز را به نمایش می‌‌گذارد.

هرچند DxOMark نمایانگر چندان مناسبی از عملکرد دوربین گوشی‌ها در دنیای واقعی نیست، رتبه 14 برای بهترین گوشی شیائومی که در بخش عکاسی ارتقا نیز یافته است، چندان مناسب تلقی نمی‌شود. شیائومی 12 پرو به یک سیستم دوربین سه گانه با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. این حسگر توسط سونی ساخته شده و 1/1.128 اینچ اندازه دارد و از فناوری تجمیع پیکسل 4 در 1 نیز پشتیبانی می‌نماید.

هر پیکسل این حسگر می‌تواند به حداکثر اندازه 2.44 میکرومتر دست پیدا نماید تا ورودی نور تا 49 درصد افزایش یابد. در کنار این حسگر یک لنز واید با لرزش‌گیر نوری وجود دارد. دو حسگر دیگر نیز رزولشون 50 مگاپیکسلی دارند و برای گرفتن تصاویر پرتره و اولتراوید مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کنار این سخت‌افزار قدرتمند، گوشی Xiaomi 12 Pro با الگوریتم‌های سخت‌افزاری و فناوری‌های پیشرفته خود عکس‌های مناسبی می‌گیرد. از این فناوری‌ها می‌توان به CyberFocus اشاره کرد که سرعت و دقت فوکوس را تا حد بالایی افزایش داده است.

در نظر داشته باشید که در حال حاضر Xiaomi 11 Ultra بهترین گوشی شرکت چینی در بخش عکاسی به شمار می‌آید. این گوشی در تست DxOMark با کسب 143 امتیاز در رتبه پنجم جای گرفته است. شایان ذکر است که شیائومی 12 اولترا نیز در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد تا به احتمال زیاد در رتبه بهتری قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید