شیائومی 12 اولترا بزرگترین لنز دوربین را دارد

    کد خبر :897431

لیکر معروف دنیای موبایل، Digital Chat Station، به تازگی در حساب کاربری Weibo خود اعلام کرده است که گوشی شیائومی 12 اولترا به سنسور بزرگ 50 مگاپیکسلی سونی مجهز خواهد شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_Digital Chat Station که از افشاگرهای معتبر گوشی‌های چینی به حساب می‌آید، اخیراً با انتشار پستی در حساب شبکه اجتماعی Weibo خود این طور گفته است که سونی اخیراً سنسور 1/1.1 اینچی 50 مگاپیکسلی را برای تست و اجرا در اختیار تولیدکنندگان گوشی هوشمند قرار داده است.

از طرفی، احتمال می‌رود که این سنسور، همان سنسور دوربینی باشد که قرار است شیائومی تحت عنوان Exmor IMX800 از آن در دوربین اصلی گوشی شیائومی 12 اولترا استفاده کند.

این سنسور که با ابعاد شایعه شده توسط لیکر، لقب بزرگ‌ترین سنسور دوربین موبایل را از آن خود می‌کند، حتی از سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.12 اینچی سامسونگ با نام GN2 که در پرچمدار نسل پیش این شرکت یعنی شیائومی 11 اولترا استفاده شد نیز، بزرگ‌تر خواهد بود.

با این وجود، اطلاعات لیک شده در خصوص این سنسور تقریباً با شایعات پیشین مرتبط با گوشی شیائومی 12 اولترا همخوانی دارد. پیش از این گفته می‌شد که گوشی Xiaomi 12 Ultra به دوربین‌های 50، 48 و 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؛ یعنی رزولوشن سنسورهای در مقایسه با نسل پیش ثابت باقی خواهند ماند.

با این حال انتظار می‌رود که شیائومی با ایجاد تغییرات سخت‌افزاری از جمله همین تعویض سنسور دوربین اصلی، شیائومی 12 اولترا را به دوربین قدرتمندتری مجهز کند. حال باید دید که آیا این گوشی خواهد توانست به کمک بزرگ‌ترین سنسور دوربین موبایل جهان، در صدر جدول برترین‌ها خودنمایی کند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید