شیائومی میجا دستگاه فشارخون با عمرباتری 90 روزه معرفی کرد

    کد خبر :974901
شیائومی میجا

غول فناوری چینی شیائومی دستگاه فشار خون الکترونیکی هوشمند MIJIA را در چین معرفی کرده است. این دستگاه پزشکی برای کمک به افراد در نظارت بر فشار خون و ضربان قلب طراحی شد.

بازتاب- این محصول مقرون به صرفه بوده و استفاده از آن آسان است و به کاربران راهی مناسب برای کنترل فشار خون در خانه می‌دهد. دستگاه فشار خون الکترونیکی هوشمند MIJIA دارای یک بندی بوده که به راحتی به بازو متصل می‌شود. همچنین می‌توان بند را به گونه‌ای تنظیم کرد که به درستی روی بازو قرار گیرد و استفاده از آن توسط افراد با تحرک محدود آسان شود.

 این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 3.7 اینچی با نور پس زمینه بوده که خوانش‌ها را با فونت بزرگ نمایش داده و خواندن نتایج را آسان می‌کند. جالب اینجاست که دستگاه از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی کرده که خواندن BP را با صدای از پیش تعیین شده انجام می‌دهد.

شیائومی میجا

علاوه بر این، حسگر MIJIA BP دارای دکمه‌های داخلی برای کار با آن است. همچنین می‌تواند فشار خون و ضربان قلب را به صورت موضعی برای اهداف مرجع ذخیره کند. کاربران همچنین می‌توانند دستگاه را به برنامه شیائومی متصل کنند تا خوانش‌های خود را ردیابی کنند و همچنین میزان باتری را بررسی کنند.

از نظر باتری، حسگر فشار خون MIJIA دارای باتری بادوام بوده که می‌تواند تا 90 روز با یک بار شارژ استفاده شود، مشروط بر اینکه روزانه دو بار اندازه‌گیری شود. این دستگاه را می‌توان از طریق پورت USB-C شارژ کرد. این گجت می‌تواند در صورت تشخیص حرکت یا شل بودن بیش از حد بند، به کاربران هشدار دهد که می‌تواند خوانش نادرستی را ارائه دهد. همچنین می‌تواند در صورت تشخیص نبض نامنظم که می‌تواند نشانه اولیه بیماری قلبی عروقی باشد، به کاربران اطلاع دهد.

در مورد قیمت، حسگر فشار خون الکترونیکی هوشمند MIJIA با سرمایه‌گذاری جمعی در شیائومی یوپین به زودی با قیمت 199 یوان (29 دلار) به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید