شیائومی دومین برند برتر بازار موبایل چین

    کد خبر :1040443
شیائومی

شرکت شیائومی از برندهای بزرگ صنعت تلفن هوشمند بوده که هر سال مدل‌های مختلفی برای ارائه دارد. در این بین انتظار داریم بزودی مدل‌های جدیدی شاهد باشیم و مشخص شد که دومین برند برتر گوشی چین است.

بازتاب- شیائومی با سهم 18.3 درصدی از بازار تلفن همراه چین در ماه نوامبر رتبه اول را در بین برندهای چینی کسب کرد، در حالی که اپل با سهم 21.1 درصدی در مجموع رتبه اول را به خود اختصاص داد. این گزارش را خبرنگاران چینی صنعت موبایل اعلام کردند.

به طور خاص، تعداد فعال‌سازی‌های آیفون در ماه به 6.044 میلیون واحد رسید. رشد سال به سال 2.2 درصد یا 130000 واحد بود. تعداد فعال‌سازی گوشی‌های هوشمند شیائومی و ردمی به 5.243 میلیون رسید که 44.1 درصد یا 1.605 میلیون بیشتر از یک سال قبل است.

 

شیائومی

 

لو ویبینگ، یکی از شرکای گروه شیائومی، گفت:

«هنوز بین ما و اپل شکاف وجود دارد. سخت باید تلاش کرد.”

لی جون، مدیر عامل شیائومی، باز توییت کرد و اظهار داشت:

“سری Xiaomi14 شهرت بسیار خوبی دارد و فروش آن به طور طبیعی خوب است.”

اخیرا سری شیائومی 14 پرچمدار در دو مدل ساده و پرو معرفی شد. انتظار داریم در آینده نزدیک مدل اولترا هم معرفی شود که یک نسخه برتر در سری 14 خواهد بود. کمپانی چینی همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های هیجان انگیز همراه سازد تا بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد. در چند سال گذشته زیربرندهای شیائومی چون پوکو و ردمی توانستند گوشی‌های برجسته و خوش قیمتی را در بازار عرضه دارند.

در سوی دیگر قیمت مناسب محصولات شیائومی برتعداد طرفداران آن افزوده است. حال باید دید در ماه‌های آینده شیائومی می‌تواند جایگاه اپل را از آن کسب کند و به اولین برند برتر بازار تلفن هوشمند چین تبدیل شود. پیش بینی شده نسل جدید محصولات این شرکت بتواند نظر علاقمندان بیشتری را جلب کرده و مخاطب بیشتری شامل این برند نماید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید