شیائومی به دنبال معرفی شاسی بلند است

    کد خبر :1059070

شیائومی در نظر دارد بزودی اولین شاسی بلند خود را معرفی کند، این در حالی بوده که اولین خودرو الکتریکی آن SU7 معرفی شد.

بازتاب- پس از عرضه موفقیت آمیز سدان الکتریکی SU7، شیائومی شایعه شده که خودرو الکتریکی بعدی خود را به عنوان یک شاسی بلند تا پایان سال 2024 معرفی و عرضه می‌کند. این می‌تواند به طور مشخص نشان دهنده یک چیز باشد و شیائومی می‌خواهد خود را به عنوان یک برند چینی در این زمینه مطرح کند. این خبر از یک گزارش چینی با منابع ناشناس آمده و در حالی که یک SUV تعجب آور نیست، هدف عرضه تا پایان سال جاه طلبانه به نظر می‎‌رسد.

شیائومی

شیائومی به دلیل عرضه سریع محصولات خود در فضای گوشی‌های هوشمند شناخته شده بوده، اما صنعت خودرو معمولاً با سرعت کمتری کار می‌کند. با این حال، شیائومی برای ورود به بازار پررونق SUVها تحت فشار است. بسیاری از استارت‌آپ‌های چینی خودروهای الکتریکی مانند Nio، Li Auto و XPeng به شدت بر روی خودروهای شاسی‌بلند تمرکز کرده‌اند. شاید عرضه سدان شیائومی در ابتدا یک حرکت استراتژیک برای متمایز کردن خود بود، اما به نظر می‌رسد یک SUV گام بعدی اجتناب ناپذیر باشد.

ارقام فروش قابل توجه سدان SU7 (بیش از 50000 سفارش در 27 دقیقه اول) نشان دهنده تقاضای شدید برای خودروهای برقی شیائومی است. یک SUV که بر اساس شهرت شیائومی به دلیل ویژگی‌های با ارزش است، می‌تواند حتی موفق‌تر باشد. در حالی که به دلیل عدم تایید رسمی و جدول زمانی باید منتظر ماند تا این برند رسما تاریخی را مشخص کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید