شیائومی بزودی تلویزیون غول پیکر معرفی می کند

    کد خبر :895920

ظاهراً شیائومی سرگرم توسعه تلویزیون هوشمندی به ابعاد 100 اینچ بوده و قصد دارد این دستگاه غول‌پیکر را در آینده‌ای نزدیک روانه بازار کند و در همین رابطه اسمارت تی‌وی جدید شیائومی چندین گواهی مختلف را کسب کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_بر اساس گزارش‌های منتشر شده شیائومی احتمالاً به‌زودی تلویزیون هوشمند ۱۰۰ اینچی (۲۴۵ سانتی‌متری) جدیدی را رونمایی می‌کند. در همین رابطه هم اطلاعات جدیدی از این تلویزیون غول‌پیکر‌ به‌اشتراک گذاشته شده و در چندین وب‌سایت صدور گواهینامه هم مشاهده شده است.

روند عرضه دستگاه مذکور مانند دیگر تلویزیون‌های شیائومی، از جمله Redmi X75 خواهد بود که اواخر سال گذشته میلادی در چین عرضه شد. در همین راستا گجتی با شماره‌مدل L100R8-MAX و نام تلویزیون غول‌پیکر ۱۰۰ اینچی Redmi MAX در پایگاه داده گواهی بلوتوث SIG فهرست شده است که با‌‌ توجه‌‌‌ به فهرست مذکور، این دستگاه با اتصال بلوتوث نسخه ۵.۰ عرضه خواهد شد.

علاوه بر این تلویزیون غول‌پیکر ۱۰۰ اینچی Redmi MAX در فهرست دیگری در وب‌سایت گواهی 3C با شماره مدل یکسان رویت شده است. لازم به ذکر است که صدور گواهینامه‌ 3C در چین برای ایمنی بیشتر بوده و جزئیات بیشتری از این تلویزیون در وب‌سایت مذکور اعلام نشده است.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی مذکور اولین دستگاه غول‌پیکر شیائومی محسوب نمی‌شود زیرا این شرکت در مارس ۲۰۲۰ تلویزیون هوشمند ردمی مکس ۹۸ اینچی را در هند عرضه کرد. این محصول به صفحه‌نمایش 4K با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و پشتیبانی 85 درصدی از فضای رنگ NTSC و ۴ گیگابایت حافظه‌ رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

می‌توان انتظار داشت که این دستگاه ۱۰۰ اینچی جدید مشخصات تصویری و صوتی مشابه یا حتی بهتری از تلویزیون ۹۸ اینچی Max TV داشته باشد. در‌‌حال‌‌حاضر، مشخص نیست که محصول مذکور چه زمانی عرضه خواهد شد اگر چه احتمالاً ابتدا فروش آن از چین آغاز می‌شود.

پیش از این شیائومی از تلویزیون هوشمند Redmi Smart TV X43 رونمایی کرده بود. نمایشگر تلویزیون هوشمند Redmi Smart TV X43 قادر است تصاویر را با پشتیبانی از HDR و با رزولوشن تا 3840 در 2160 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. پنل نمایشگر این تلویزیون همچنین از Dolby Vision، فناوری +HDR 10 و بیش از 85 درصد فضای رنگی NTSC پشتیبانی می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید