شیائومی از گوشی های اقتصادی جدید خود رونمایی کرد

    کد خبر :849169

به نظر می‌رسید حال که شیائومی گوشی‌ Redmi 10 را معرفی کرده، اضافه شدن محصولات جدید به ترکیب سری ردمی 9 متوقف شده باشد، اما شرکت چینی قصد ندارند این سری محبوب را رها کند و حال دو گوشی Redmi 9A Sport و  Redmi 9i Sport را با بدنه‌ای دارای فناوری ضد آب P2i  معرفی کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–این دو گوشی زیبا پوشش با فناوری آب‌گریز و داشتن پسوند Sport، تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و از طراحی، تراشه، ترکیب دوربین‌ها و نمایشگرهای یکسانی برای آن‌ها استفاده است شده است. البته نمایشگر گوشی ردمی 9A نسبت به مدل جدید، حداکثر نور بیشتری تولید می‌کند.

شیائومی برای این دو مدل در بخش حافظه گزینه‌های متفاوتی را در نظر گرفته و ردمی 9A Sport با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار خواهد آمد. ردمی 9i Sport نیز تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و با 3 یا 3 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود.

 

یک عضو جدید دیگر نیز به خانواده ردمی 9 افزوده شده که Redmi 9 Activ نام دارد. برای این گوشی رنگ‌های نارنجی و آبی حذف شده و به جای آن، ردمی 9 اکتیو را می‌توانید در رنگ‌های سبز و بنفش خریداری کنید. در این دستگاه حافظه نیز در مقایسه با نسخه جهانی ردمی 9 ، از 4 به 6 گیگابایت رسیده است.

این سه گوشی هم‌اکنون در وبسایت شیائومی در برخی کشورهای جهان برای مشتریان عرضه شده‌اند. گوشی Redmi 9A Sport ارزان‌ترین گزینه در این جمع است که مدل پایه آن 95 دلار قیمت‌گذاری شده و خرید Redmi 9i Sport نیز حدود 120 دلار آب می‌خورد.

این در حالی است که نسخه 4 گیگابایتی گوشی Redmi 9 Activ حدود 130 دلار قیمت دارد و نسخه 6 گیگابایتی آن با 160 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید