شیائومی از عینک آفتابی ضداشعه خود رونمایی کرد

    کد خبر :901051

شاید فکر کنید شیائومی تنها در زمینه محصولات دیجیتال فعالیت دارد و نهایت اعجاب‌آوری آن ورود به بازار عینک‌های هوشمند باشد. اما بد نیست بدانید روز گذشته عینک خلبانی شیائومی هم رونمایی شده است!

«بازتاب»عینک آفتابی شیائومی Pilota هرچند تنها عینک آفتابی این شرکت نیست اما جدیدترین مدل آن محسوب می‌شود که طراحی الهام گرفته شده از آسمان دارد. همانطور که از نام آن پیداست، عینک آفتابی Pilota شیائومی طراحی مشابهی با عینک‌های خلبانانی معروف دارد؛ با این تفاوت که بسیار باریک‌تر از عینک‌های حرفه‌ای خلبانی است.

شیائومی می‌گوید از آنجایی که مد خلبانی از قرن بیستم تا بیست و یکم به دلیل مدل‌های طراحی بی‌انتهای آن مورد توجه بوده، قصد داشته با معرفی Pilota تجربه محصولی با مد تمام نشدنی را برای عموم مردم فراهم کند.

گفته می‌شود با وجود مشخصات باریک آن، مشتریان نیازی به نگرانی در مورد دوام عینک آفتابی خود ندارند. عینک Pilota شیائومی با فریم آلومینیومی فولاد ضد زنگ سبک وزن و باکیفیت ساخته شده است. طراحان شیائومی معتقدند که عینک آفتابی باید بر اساس راحتی کاربر و سپس دوام محصول طراحی شود.

ویژگی بعدی، لنز عینک آفتابی شیائومی Pilota است. این عینک مجهز به لنزهای پلاریزه نایلونی پیشرفته است که از آلمان وارد شده‌اند. این لنزها دارای چندین خاصیت انکسار نور مانند محافظت UV400 هستند که می‌تواند به محافظت مؤثرتر از چشمان شما نسبت به عینک آفتابی معمولی در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید کمک کند.

علاوه بر این، لنزها با یک لایه نازک از رنگ شفاف محافظ پوشانده شده‌اند که به مقاومت بیشتر عینک آفتابی در برابر عرق، اثر انگشت، روغن و سایر مایعات چسبناک ناخوشایند روی لنزها کمک می‌کند.

عینک آفتابی شیائومی Pilota رسماً در دو رنگ مشکی و آبی برای بازار چین با قیمت 132 دلاری در دسترس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید