شکست دختران نوجوان ایران مقابل ژاپن

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
    کد خبر :288202

تیم ملی نوجوانان دختر ایران در چهارمین دیدار خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا مقابل ژاپن مغلوب شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر زیر 17 سال ایران امروز در چهارمین بازی خود در جریان دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا- تایلند به مصاف ژاپن قدرتمندترین تیم مسابقات رفت.

ملی‌پوشان نوجوان ایران که با برد مقتدرانه مقابل مالزی(با نتیجه 3 بر یک) موفق شدند برای اولین بار در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کنند، امروز درحالی مقابل چشم‌بادامی‌ها قرار گرفتند که فرصت کمی برای ریکاوری داشتتند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی در این بازی از نگار سلحشوری، زهرا رضایی، الهه پورصالح، نگار حسینی‌نژاد، زهرا مغانی، ریحانه کریمی و کیمیا کیانی(لیبرو) در ترکیب اصلی استفاده کرد.

ست اول بازی درحالی آغاز شد که ایران امتیاز اول بازی را به نام خود ثبت کرد. هرچند که ملی‌پوشان ایران تلاش زیادی برای کسب امتیاز در این ست داشتند اما ژاپن موفق شد با نتیجه 25 بر 12 پیروز این ست باشد.

ست دوم درحالی پیگیری شد که سرعت بازی تاحدودی کاهش داشت. در این هم تیم ملی ژاپن در مقایسه با ایران عملکرد بهتری داشت و موفق شد با اتکا بر انسجام تیمی نتیجه این ست را 25 بر 17 به سود خود تمام کند.

در ست سوم شاگردان شعبانیان عملکرد قابل قبولی داشتند و تا امتیاز 16 پابه‌پای ژاپن پیش آمدند. در ادامه اما چند اشتباه فرد روند بازی را تغییر داد تا درنهایت ایران با امتیاز 25 بر 16 نتیجه را واگذار کند.

با این شکست ایران بعد از یک روز استراحت، در مرحله بعدی رقابت‌ها باید برای کسب رتبه پنجم تا هشتم تلاش کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید