شکست تلخ پرسپولیس در دیداری نه چندان جذاب

  • ورزشی
  • جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۳۸
    کد خبر :970354
پرسپولیس و فولاد

آخرین دیدار از هفته هفدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز جمعه بین تیم های فوتبال فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تیم اهوازی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر قرمزپوشان جنوبی به پایان رسید. روبرتو تورس در دقیقه ۲۳ برای فولاد گل زد.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی(۳۸ شیخ دیاباته)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری و محمد عمری به میدان رفت.

سرخپوشان تهرانی که از نتایج رقم خورده در این هفته خبر داشتند و سایه سپاهان، استقلال و گل گهر را همچنان بالای سر خود می دیدند برای زیاد کردن فاصله شان گام در میدان گذاشتند اما یک بازیکن اسپانیایی تازه وارد که اولین بازی خود را برای فولاد انجام می داد شوک بدی به گل محمدی و تیمش داد.

در شرایطی که بازی متعادل دنبال می شد و دو تیم موقعیت های کم رمقی را روی دروازه ها ایجاد می کردند، در دقیقه ۲۳ ارسال دقیق احسان پهلون درون محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه حرفه ای و زیبای روبرتو تورس همراه شد تا توپ برخلاف زوایه جاگیری علیرضا بیرانوند به تور دروازه سرخپوشان بوسه بزند.

بعد از این گل روند بازی تغییر کرد و فولاد عقب نشست تا بتواند از گل زده اش مراقبت کند و گل محمدی در دقیقه ۳۸ شیخ دیاباته را به جای نعمتی به میدان فرستاد تا روند بازی را تغییر دهد اما ثمری نداشت و مشکی پوشان تهرانی نیمه اول را با شکست به رختکن رفتند.

در نیمه دوم جواد نکونام بعد از اعتراض های پی در پی در نهایت از سوی داور بازی اخراج شد. دقایقی بعد از این اتفاق یحیی گل محمدی ۳ تعویض همزمان انجام داد تا نتیجه بازی را تغییر بدهد.

اما یکی از صحنه های مشکوک این بازی در دقیقه ۸۴ رقم خورد. در این صحنه شیخ دیاباته در محوطه جریمه فولاد نقش بر زمین شد که داوربازی در میان اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۹۵ هم مهم ترین فرصت گلزنی سرخ ها روی یک ارسال و ضربه سر پورعلیگنجی با واکنش خوب گلر فولاد تبدیل به گل نشد.

پرسپولیس با این شکست ۳۵ امتیازی و البته همچنان صدرنشین  باقی ماند. این نتیجه اما باعث شد تا فاصله سرخ ها با سپاهان به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید