شکایت سپاهان از کنفدراسیون فوتبال آسیا

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹
    کد خبر :1046015
شکایت سپاهان کنفدراسیون فوتبال آسیا

باشگاه سپاهان روز گذشته به صورت رسمی شکایت از حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال را در دادگاه عالی ورزش ثبت کرد.

سپاهانی‌ها اگرچه توانستند به عنوان تیم دوم پشت سر الاتحاد به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند، اما شاید اگر اتفاقات بازی رفت برای زردپوشان عربستانی نبود، آنها می‌توانستند صدرنشین شوند و با قرعه بهتری نسبت به مصاف برابر الهلال روبرو شوند.

در اصفهان همه چیز مهیای برگزاری بازی با الاتحاد بود و تا یک ساعت پیش از مسابقه حتی کسی تصور اتفاقاتی که در راه بود را نیز نداشت، اما اعضای تیم عربستانی با اعتماد به نفس ویژه‌ای حتی برای گرم کردن در زمین مسابقه حاضر نشدند تا این مسابقه معلق شود و پس از چندین هفته 3 بر صفر به سود آنها اعلام شود.

 سپاهان از کنفدراسیون فوتبال آسیا

 سپاهان از کنفدراسیون فوتبال آسیا

باشگاه سپاهان که پیش از این بلافاصله پس از حکم کمیته انضباطی بیانیه‌ای در اعتراض به حکم صادره منتشر کرده و خبر از بردن پرونده بازی با الاتحاد به دادگاه عالی ورزش داده بود، روز گذشته به صورت رسمی این پرونده را برای رسیدگی ثبت کرد و هزار فرانک نیز بابت رسیدگی به آن پرداخت کرده است. سپاهان در این شکایت یک وکیل ایتالیایی به نام لوکا دارد و همچنین یک وکیل ایرانی نیز وی را همراهی خواهد کرد. وکلای AFC نیز چهار نفر هستند و این شکایت به آنها ابلاغ شده است تا به صورت رسمی فرایند رسیدگی به این پرونده عجیب آغاز شود.

باید به این نکته اشاره داشت که اگرچه سپاهان در مرحله گروهی مقابل الاتحاد بازنده اعلام شد و فرصتی برای بازگشت به گذشته و تغییر این نتیجه وجود ندارد، اما جریمه 200 هزار دلاری و همین‌طور محرومیتی که برای میزبانی نماینده ایران در نظر گرفته شده، سبب شده تا مسئولان این باشگاه حکم را به دادگاه عالی ورزش که بالاترین نهاد رسیدگی در فوتبال دنیا به شمار می‌رود، ببرند و امیدوار به شکستن و تغییر آن باشند.

ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید