شکایت از توییتر به دلیل عدم پرداخت اجاره دفتر

    کد خبر :964221
توییتر

به تازگی شرکت California Property Trust مالک ساختمانی که دفتر مرکزی توییتر را در خود جای داده، از شرکت شبکه اجتماعی ایلان ماسک به دلیل عدم پرداخت 136250 دلار اجاره شکایت کرده است.

بازتاب-به گزارش بلومبرگ، این شرکت در 16 دسامبر به توییتر اطلاع داد که در صورت عدم پرداخت اجاره بها، اجاره طبقه 30 ساختمان هارتفورد، واقع در خیابان کالیفرنیا 650 در سانفرانسیسکو را به طور پیش فرض انجام می‌دهد. ظرف پنج روز در شکایتی که این هفته به دادگاه عالی شهر سانفرانسیسکو ارائه شد، شرکت California Property Trust اعلام کرد که توییتر از این دستور پیروی نکرده است.

بر اساس گزارش 13 دسامبر نیویورک تایمز، توییتر در هفته‌های اخیر برای صرفه جویی در هزینه‌ها، پرداخت اجاره به تمام دفاتر جهانی خود را متوقف کرده است. این شرکت همچنین به دلیل عدم پرداخت 197725 دلار برای پروازهای چارتری که ماسک در هفته اول حضورش در توییتر انجام داد، با شکایت قضایی مواجه شد. در همان بازه زمانی، ماسک نیمی از وکلا را از اسپیس ایکس برای تقویت تیم حقوقی توییتر آورده است.

توییتر

مشخص نیست چرا ماسک به دنبال صرفه‌جویی در هزینه است. زیرا با این رویه مشکلاتی را برای شرکت شبکه اجتماعی توییتر ایجاد خواهد کرد. توییتر از زمانی که ماسک به آن ملحق شد و به تصاحب این کارآفرین ثروتمند درآمد، با حاشیه‌هایی رو به رو شد.

اخیرا نیز شاهد فعال‌سازی مجدد سرویس توییتر بلو هستیم که تیک آبی و سایر تیک‌ها را برای کاربران فراهم می‌سازد. همچنین خدمات متنوعی هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شرکت مشخص نیست با ریاست ایلان ماسک در آینده با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

در طی دو الی سه ماهه پیوستن ماسک شاهد تغییرات محدودی بودیم و باید منتظر ماند تا مشخص شود ماسک چه برنامه‌ای در سر دارد و آیا وضعیت توییتر را بهبود می‌بخشد یا خیر. پیش بینی شده همچنان شاهد حواشی این شرکت باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید