شکایت آوانسیان از شاهین‌طبع هنوز به کمیته انضباطی نرسیده است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۲۵
    کد خبر :233601

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال می‌گوید در مورد شکایت آوانسیان از شاهین‌طبع پرونده‌ای به دست ما نرسیده است.

پس از صحبت‌های مهران شاهین‌طبع علیه هروس آوانسیان و متهم کردن وی در مورد داوری‌ها، آوانسیان شکایت خود را به رئیس فدراسیون بسکتبال اطلاع داده و خواستار تشکیل کمیته انضباطی شده است، اما ظاهرا هنوز پرونده‌ای برای این موضوع در کمیته انضباطی تشکیل نشده است.

منصور اردستانی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه وضعیت این شکایت چگونه است، گفت: «در این یک ماهی که بنده به فدراسیون آمده‌ام هنوز از سوی ریاست فدراسیون چیزی در این مورد به کمیته ارجاع نشده و امکان دارد در آینده این اتفاق بیفتد.»

به گزارش فارس، مهران شاهین طبع، سرمربی پتروشیمی پس از نرسیدن پتروشیمی به فینال لیگ برتر در گفت‌وگویی مدعی شده بود، مدارک و اسنادی در اختیار دارد که رئیس سابق فدراسیون بسکتبال و هروس آوانسیان برخی داوران را تحت تاثیر خود قرار داده اند تا دو تیم خوزستانی برای سومین سال پیاپی به فینال صعود نکنند.

آوانسیان نیز پس از این اظهارات گفته است: این موضوع را به اطلاع طباطبایی رئیس فدراسیون رساندم، اما او از من خواهش کرد که این موضوع را تا بازی تیم ملی در روز ششم اسفند رسانه‌ای نکنم تا در فدراسیون آن را حل کنیم. حالا اگر کمیته انضباطی به آن رسیدگی نکند، از طریق مراجع قضایی آن را پیگیری خواهم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید