شهردار تهران راهی بیمارستان شد

    کد خبر :853886
شهردار تهران راهی بیمارستان شد

رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسه امروز قرار بود با حضور شهردار برگزار شود و فرصتی باشد تا شهرداران جدید مناطق به اعضای شورا معرفی شوند، اما آقای زاکانی شرایط جسمانی خوبی نداشتند و روانه بیمارستان شدند.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه پانزدهم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: شنبه ۲۴ مهرماه روز ملی پارالمپیک بود ما حق جانبازان و معلولین عزیز را گرامی می داریم و از موفقیت هایی که در مسابقات امسال پاراالمپیک نصیب آنها شد خوشحالیم.

او ادامه داد: فردا روز تربیت بدنی و ورزش است و به همه ورزشکاران این روز را تبریک می گویم و امیدوارم ورزش همگانی و تربیت بدنی عمومی در شهر جا بیفتند و شهرداری که متولی ورزش همگانی بوده باز هم در این زمینه برنامه های خوبی برای تشویق مردم به ورزش همگانی با رعایت شرایط کرونایی داشته باشند.

چمران گفت: ۲۴ مهر سالگرد حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع تهران است، عده ای مزدوران خود را اجیر و منجر به شهادت ۲ نفر شدند و حادثه مهمی بود.

او ادامه داد: جلسه امروز قرار بود با حضور شهردار برگزار شود و فرصتی باشد تا شهرداران جدید مناطق به اعضای شورا معرفی شوند، اما آقای زاکانی شرایط جسمانی خوبی نداشتند و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش ایلنا، بعد از اعلام چمران، نماینده شهرداری در شورا با رئیس شورا صحبت کرد و چمران نیز گفت صبح با آقای زاکانی صحبت کرده‌ و به دلیل مشکلات جسمانی راهی درمانگاه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید