شهادت عضو سپاه پاسداران در سوریه

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۵۱
    کد خبر :1019226
شهادت عضو سپاه پاسداران در سوریه

شهید مدافع حرم پاسدار یحیی رستمی متولد سال ۱۳۵۲ یکی از پاسداران سپاه که ساکن نسیم‌شهر بهارستان بود در سوریه به فیض شهادت نائل آمد. وی دارای سه فرزند، دو پسر ۲۵ و ۲۲ ساله و یک دختر ۱۴ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان از شهادت شهید مدافع حرم پاسدار یحیی رستمی از پاسداران سپاه ساکن این شهرستان در سوریه خبر داد.

سرهنگ پاسدار سهیل رستمیان با تأیید شهادت مدافع حرم نسیم‌شهری در سوریه اظهار داشت: شهید مدافع حرم پاسدار یحیی رستمی یکی از پاسداران سپاه که ساکن نسیم‌شهر بهارستان بود در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

وی در ادامه افزود: مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۰ صبح از مقابل حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه به سمت امامزاده لطیف (ع) با حضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بهارستان تصریح کرد: شهید مدافع حرم پاسدار یحیی رستمی متولد سال ۱۳۵۲ بوده و دارای سه فرزند، دو پسر ۲۵ و ۲۲ ساله و یک دختر ۱۴ است.

رستمیان در پایان ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده معظم این شهید خاطرنشان کرد: از تمام مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان بهارستان برای مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار دعوت می‌شود تا در آستانه اربعین سالار شهیدان تجدید میثاق با شهدا را به نحو احسن به جای آوریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید