شنیده شدن صدای انفجار مهیب در واشنگتن

    کد خبر :999353
انفجار مهیب در واشنگتن

ساکنان شهر واشنگتن از شنیده شدن صدای انفجار قوی در منطقه وسیعی از این شهر خبر دادند.

خبرگزاری رویترز با وجود این نوشته اداره آتش‌نشانی و مقام‌های وزارت امنیت داخلی آمریکا می‌گویند گزارشی از وقوع هیچ حادثه‌ای دریافت نکرده‌اند.

یک سخنگوی اداره آتش‌نشانی به رویترز گفت: «در حال حاضر با هیچ حادثه فعالی مواجه نیستیم.»

اداره مدیریت موارد اضطراری و امنیت داخلی واشنگتن دی سی هم در توییتر نوشت: «هیچ تهدیدی در حال حاضر وجود ندارد.»

شمار زیادی از ساکنان این شهر در توییتر از شنیده شدن صدای یک انفجار که باعث لرزش زمین شده خبر داده و از کاربران دیگر درباره این حادثه سوال می‌کردند. خبرنگار رویترز یکی از کسانی بوده که صدای این انفجار را شنیده است.

شبکه خبری اسکای‌نیوز در یک خبر فوری این انفجار را «مهیب و مرموز» توصیف کرد. حساب کاربری این شبکه خبری در توییتر نوشت: «صدای یک انفجار مهیب و مرموز توسط ساکنان واشنگتن دی سی شنیده شده است.»

یک کاربر مدعی شده که این صدا به دلیل آزمایش پدافند هوایی آمریکا بوده که در آسمان‌های واشنگتن، مریلند و ویرجینیا انجام شده و باعث هراس شهروندان شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از مقام‌های آمریکایی مدعی شد صدای شنیده‌شده در واشنگتن ناشی از یک رزمایش نظامی بوده که باعث به لرزه درآمدن خانه‌ها و ایجاد هراس شده است.

در بیانیه‌ای از اداره مدیریت امور اضطراری آمده است: «صدای عظیمی که در سراسر منطقه کلان‌شهری واشنگتن شنیده شد به دلیل یک پرواز مجاز وزارت دفاع انجام شد.»

منابع خبری با اضافه کردن جزئیات جدید به واقعه‌ای که باعث شنیده شدن صدای مهیب در واشنگتن شد گزارش داده‌اند که پرواز یک هواپیمای کوچک بر فراز منطقه پرواز ممنوع باعث به پرواز درآمدن جنگنده‌ها شده است.

پایگاه BNO گزارش داده یک هواپیمای سبک اقدام به پرواز از منطقه پرواز ممنوع کرده و هم به کاخ سفید و هم به ساختمان کنگره نزدیک شده است.

به گزارش فارس، رسانه‌های آمریکایی می‌گویند این هواپیما در ایالت ویرجینیا سقوط کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید