شماره تلفن نمایندگی جنرال الکتریک، الگانس، ویرپول، وستینگهاوس، کنوود، اجنرال

    کد خبر :938501

لوازم خانگی خارجی طرفداران و مصرف کنندگان بسیاری در ایران دارد چرا که این لوازم کیفیت و متریال خیلی خوبی داشته و همواره مطابق با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می ‌شوند، از این رو لوازم خانگی خارجی دارای طول عمر بیشتری بوده و عملکرد نسبتاً خوبی دارد، اگرچه لوازم خانگی خارجی قیمتی نسبتاً بالاتر از لوازم ایرانی دارد، اما معمولاً خرابی ‌های کمتری نسبت به لوازم خانگی ایرانی داشته و نیاز کمتری به تعویض قطعات دارد.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی خارجی در تهران

دکتر آچار نمایندگی تعمیر لوازم خانگی خارجی در تهران است که دارای شعب متعددی بوده و به تعمیر لوازم خانگی خارجی در هر نقطه از تهران می ‌پردازد، مرکز دکتر آچار از طریق همکاری با تکنسین ‌های متخصص و حرفه ‌ای به تعمیر انواع لوازم خانگی خارجی در محل پرداخته و مشکلات لوازم خانگی ‌تان را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بر طرف می ‌کند، تمامی خدمات تکنسین های این مرکز گارانتی 12 ماهه داشته و مطابق با نرخ اتحادیه محاسبه می شوند.

این مرکز در سرتاسر تهران شعبه داشته و با ارسال تکنسین ‌ها به منازل اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل می ‌کند، لوازم خانگی خارجی لوازم با کیفیتی هستند که ممکن است به دلایل مختلفی همچون نوسانات برق و… دچار ایراد و خرابی شوند، بهتر است تعمیر لوازم خانگی خود را به تکنسین‌ های متخصص بسپارید تا لوازم تان دچار ایراد و خرابی بزرگتری نشود.

شماره تلفن نمایندگی جنرال الکتریک در تهران

جنرال الکتریک یکی از بهترین برند های لوازم خانگی آمریکایی است که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد، این شرکت به طور تخصصی به تولید یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی می ‌پردازد، این شرکت آمریکایی دارای نمایندگی ‌های فروش و تعمیرات در سرتاسر دنیا می ‌باشد، دکتر آچار به عنوان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران اقدام به تعمیر انواع لوازم خانگی این برند می ‌کند.

لوازم خانگی شرکت جنرال الکتریک محصولات با کیفیتی هستند که طول عمر بالایی دارند ولی ممکن است به دلایل مختلفی دچار ایراد و خرابی شوند، در صورتی که شما در هر یک از مناطق تهران ساکن هستید و یخچال جنرال الکتریک تان دچار ایراد و خرابی شده است و نیاز به تعمیرات دارید، از تکنسین های ماهر و متخصص کمک بگیرید، برای درخواست تکنسین، با شماره تلفن نمایندگی جنرال الکتریک در تهران 2263142 تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی الگانس در تهران

الگانس شرکت ایتالیایی معتبر لوازم خانگی است که لوازم خانگی این برند در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد، مونتاژ محصولات الگانس در ایران از سمت این شرکت تأیید شده و این برند به تولید لوازمی از جمله یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، ماکروفر و کولرگازی می ‌پردازد.

اگرچه محصولات برند الگانس کیفیت بالایی دارند اما ممکن است به هر دلیل دچار اختلال و خرابی شوند، در صورتی که شما از لوازم خانگی الگانس استفاده می ‌کنید، تعمیر آن را به تکنسین‌ های متخصص دکتر آچار بسپارید، برای درخواست تکنسین از این مجموعه با شماره تلفن نمایندگی الگانس در تهران 88444021 تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی ویرپول در تهران

لوازم خانگی ویرپول محصولات با کیفیتی هستند که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند، محصولات موجود در شرکت ویرپول در ایران شامل انواع ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فر برقی توکار، اجاق گاز مبله، اجاق گاز صفحه‌ای، هود و مایکروویو می ‌باشند.

اگر چه محصولات این شرکت، لوازم بسیار تخصصی و با کیفیتی هستند اما ممکن است به دلایلی دچار ایراد و خرابی شوند، تعمیرات این لوازم را به تکنسین‌ های متخصص و حرفه ‌ای بسپارید، برای تعمیر لوازم خانگی ویرپول با شماره تلفن نمایندگی ویرپول در تهران 44320406 تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن نمایندگی وستینگهاوس در تهران

وستینگهاوس یکی از برند های با کیفیت آمریکایی و چند ملیتی محسوب می ‌شود که در ایران طرفداران خاص خود را دارد، لوازم خانگی تولید شده در شرکت وستینگهاوس شامل مواردی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و مایکروویو می‌ باشد.

لوازم خانگی وستینگهاوس محصولات بسیار با کیفیتی هستد که ممکن است به دلایلی همچون نوسانات برق و… دچار ایراد و خرابی شوند، در صورتی که شما مصرف کننده این برند لوازم خانگی هستید و برای تعمیر آن‌ نیاز به تکنسین دارید می ‌توانید با شماره تلفن نمایندگی وستینگهاوس در تهران 22631427 تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی کنوود در تهران

لوازم خانگی کنوود در انگلیس طراحی و تولید می ‌شوند، این لوازم محصولات بسیار با کیفیتی هستند که طرفداران بسیاری در ایران دارند، این برند به طور تخصصی به طراحی و تولید لوازمی از جمله ماشین لباسشویی، ماکروویو، جاروبرقی و کولر گازی می ‌پردازد.

در صورتی که شما از لوازم خانگی کنوود استفاده می ‌کنید و لوازمتان به هر دلیلی دچار ایراد و خرابی شده است بدون هیچگونه نگرانی تعمیر آن‌ ها را به تکنسین‌ های متخصص و حرفه ‌ای دکتر آچار بسپارید، برای درخواست تکنسن می ‌توانید با شماره تلفن نمایندگی کنوود در تهران با شماره 88444021 تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی اجنرال در تهران

شرکت اجنرال به صورت تخصصی به تولید لوازم سرمایشی از جمله کولر گازی و اسپلیت می‌ پردازد، خرابی و اختلال در عملکرد کولر گازی در تابستان یکی از مشکلات اساسی مطرح می شود و بر طرف کردن آن نیاز به تخصص و مهارت دارد.

افت عملکرد لوازم خانگی پس از مدتی کار طبیعی است، لوازم خانگی اجنرال محصولات بسیار باکیفتی هستند، اگر کولر گازی یا اسپلیت اجنرال شما دچار ایراد و خرابی شده ‌اند برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر،  تعمیر آن‌ ها را به تکنسین‌ های متخصص بسپارید، برای درخواست تکنسین با شماره تلفن نمایندگی اجنرال در تهران 44320406 تماس بگیرید.

تمام خدمات تعمیر لوازم خانگی توسط دکتر آچار با آدرس سایت drachar.com انجام می گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید