شلیک به زن جوان توسط همسر سابقش

  • حوادث
  • جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۴۸
    کد خبر :980921
شلیک به زن جوان توسط همسر سابقش

مرد جوان در اقدامی هولناک، همسر سابقش را هدف شلیک گلوله قرار داد و از مهلکه گریخت.

ساعت 6 صبح سه‌شنبه شانزدهم اسفند ماه امسال، صدای شلیک 3 گلوله در نزدیکی بیمارستانی در ابتدای بلوار آیت‌الله کاشانی سکوت محله را در هم شکست و خیلی زود فریادهای “کمک کمک” رهگذران که زن جوانی را در غرق در خون مشاهده کرده‌ بودند به گوش رسید.

با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 133 شهر زیبا و تیم از کارآگاهان تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور مقام قضایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با زن مجروحی مواجه شدند که از سوی فرد ناشناسی هدف شلیک 3 گلوله قرار گرفته بود؛ همچنین امدادگران اورژانس که در محل حادثه حاضر شده بودند زن جوان را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کردند.

ماموران پلیس که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته شده بودند، آنها را هدف بازبینی قرار داده و لحظه به لحظه صحنه تیراندازی را مشاهده کردند که در ادامه مشخص شد، متهمی که زن جوان را با 3 شلیک گلوله زخمی کرده همسر سابق وی بوده است.

بررسی‌های تخصصی نیز حکایت از داشت، زن جوان عضو کادر درمان بیمارستان نزدیک محل حادثه بوده و هنگامی که قصد داشته صبح زود به سرکار برود، همسر سابقش جلوی او را در پیاده‌رو گرفته و با کلت کمری به او شلیک کرده است.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس پرونده تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و حال جسمی زن جوان در بیمارستان وخیم گزارش شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید