شریف: جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین است

    کد خبر :1058358
جمهوری اسلامی

رییس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و بازخوانی پرونده‌ جنایات رژیم صهیونیستی منشا اثر بوده و اجازه نداده است عملیات روانی دشمنان در به فراموش سپردن این مساله محقق شود.

بازتاب-رمضان شریف  رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در ابتدا با تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: تا برگزاری روز جهانی قدس 10 روز باقی مانده و امروز 171 روز از عملیات طوفان الاقصی و شروع جنگ غزه می‌گذرد و در ماه‌های گذشته مهمترین موضوع در افکار عمومی جهان رفتارهای وحشیانه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقاوم غزه و فلسطین بود که نبردی نابرابر و البته قهرمانانه، شجاعانه و باعزت، از طرف مردم غزه بود و از سوی رژیم صهیونیستی، ظالمانه‌ترین و غیرانسانی‌ترین اقدامات و رفتارها را شاهد بودیم.

 وی گفت: مردم غزه و فلسطین تلفات بسیار سنگین و رنج‌های زیادی را تحمل کردند و در پرتو استقامت، پایمردی و صبر آنان و هدایت‌های الهی، آگاهی افکار عمومی مردم جهان اتفاق افتاد و اسرائیل برغم حمایت همه جانبه آمریکا نتوانست به هیچ یک از اهداف خود برسد و تا این لحظه پیروز واقعی این جنگ، مردم مقاوم و شجاع غزه هستند.

 رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تاکید کرد: مردم غزه و جبهه مقاومت هم در صحنه رویارویی نظامی و امنیتی و هم در صحنه افکار عمومی که بسیار با اهمیت است، پیروز میدان بودند. هر چند اسرائیل در گذشته نیز تجربه شکست از جبهه مقاومت را داشته، اما عملیات طوفان الاقصی از چند جهت دارای ویژگی‌ها و دستاوردهای بزرگ و متفاوتی است.

 وی خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر، اسرائیل برغم داشتن رسانه‌های گسترده، قوی و حرفه‌ای در سطح جهان، نتوانست بر ظلم و جنایاتی که در طول 75 سال اشغال سرزمین‌های فلسطینی مرتکب شده سرپوش بگذارد و برای اولین بار بود که همه ملت‌های جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان و پیروان سایر ادیان الهی و آزادی خواهان عالم، به ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی پی بردند و آگاه شدند.

رمضان شریف با اشاره به دیدگاه امام راحل درباره ماهیت رژیم صهیونیستی گفت: خدا را شاکریم که رویکرد و راهبرد امام خمینی(ره) درباره رژیم صهیونیستی، امروز برای افکار عمومی جهان به اثبات رسیده و این نگاه دوراندیش و دقیق امام راحل که وجود رژیم غاصب اسرائیل را جرثومه فساد و خطری برای بشریت معرفی کردند، هم اینک توسط همه آزادی خواهان جهان آشکار شده است.

 وی افزود: پس از گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم جهان به‌درستی راه و مسیر انقلاب اسلامی پی‌بردند و شاهد بودند که در 6 ماه گذشته چه جنایاتی توسط رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست. سران رژیم صهیونیستی برغم اینکه ادعا داشتند، هدف آنان مبارزه با حماس و آزادی اسراء است، با بمباران بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساها و محل سکونت غیرنظامیان و شهرها، در واقع مردم بیگناه غیرنظامی را هدف قرار دادند و نژادپرستی و خوی وحشی‌گری آنان بیش از پیش آشکار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید