شروط عجیب و غریب کیروش برای ادامه حضور در مصر

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۱۷
    کد خبر :899136

 کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر قصد دارد با تحمیل شرایط خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور در دوره بعدی نیز سرمربی تیم ملی مصر بماند، اتحادیه فوتبال مصر نیز عزم خود را جزم کرده تا کی‌روش علی‌رغم ناکامی در راهیابی تیم ملی این کشور به جام جهانی ۲۰۲۲ و شکست مقابل سنگال، به کار خود ادامه دهد.

شواهد نشان می‌دهد سرمربی پرتغالی، شروطی را برای ادامه حضورش بر روی نیمکت تیم ملی مصر برای برخی از مسئولان فدراسیون تعیین کرده است. کی‌روش خواهان امضای قرارداد بلندمدت با فدراسیون فوتبال مصر و برگزاری اردوهای مستمر در زمان حضورش در تیم ملی است، هر چند زمان این اردوها از دستور کار بین‌المللی برای تیم‌ها و روزهای فیفا خارج باشد.

 این مربی پرتغال می خواهد هیچ‌یک از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در رسانه ها صحبتی درخصوص وی انجام ندهند زیرا در دوره گذشته حرف و حدیث هایی وجود داشت که موجب عصبانیت شدید وی شده بود.

از خواسته‌های اصلی کیروش برای ادامه کارش در مصر کاهش تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر مصر است، به اعتقاد کی‌روش لیگ محلی برای احراز شرایط بازیکنان در مسابقات بین المللی کفایت نداشته و اغلب مسابقات لیگ ضعیف هستند از این رو وی خواهان کاهش تعداد تیم‌های لیگ از ۱۸ تیم به ۱۶ تیم شده است.

کی‌روش از زمان حضور در تیم ملی مصر، مقام چهارم جام عرب و نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا را کسب کرد و به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی راه یافت اما از صعود به جام جهانی بازماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید