شجاعی: نتایج استقلال و پرسپولیس اصلا برایم مهم نیست/ در بهترین شرایط هستیم

    کد خبر :1066385
شجاعی: نتایج استقلال و پرسپولیس اصلا برایم مهم نیست/ در بهترین شرایط هستیم

 مسعود شجاعی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر پرسپولیس، اظهار داشت: در این چند هفته روند نسبتاً خوبی داشتیم، ولی نتایج چیزی نبود که دلخواه‌ ما باشد. سعی می‌کنیم بهتر شویم، چون به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم. دیدارهای پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم آنها فوتبال خوب و روانی بازی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه پرسپولیس مهره‌های خوبی در اختیار دارد، افزود: امیدوارم بازی فردا، خوب و جان‌دار باشد. ما هم تیم خوبی هستیم و بازیکنان تیمم در بهترین شرایط فیزیکی و روانی قرار دارند.

سرمربی هوادار با اشاره به برگزاری بازی بدون تماشاگران، گفت: درست است ورزشگاه پاس قوامین ظرفیت حضور تماشاگران را ندارد، اما یکی از بهترین چمن های ایران را در اختیار داریم. می‌خواهید آن را از ما بگیرید؟! تنها نکته مثبت در این فوتبال، همین زمین است.

وی درباره اینکه تیمش بازی‌های خوبی در هفته‌های اخیر انجام داده و آیا ممکن است غیر از اهداف مدنظر برای باشگاه هوادار، مقابل پرسپولیس محکم‌تر بازی کنند، گفت: ما در آخر هر چیزی یک خانواده هستیم، خانواده‌ای از ورزش و فوتبال. من کارم را انجام می‌دهم و شما لطف می‌کنید صحبت‌ها و تصاویر من را بازتاب می‌دهید، اما جسارت می‌کنم و کلمه‌ای پیدا نکردم که بگویم این موضوع شبیه خاله‌بازی است! خیلی زشت است که این را می‌گویم. برادرم در تیم ماشین‌سازی حضور داشت و زمانی که در تراکتور تبریز حضور داشتم با او لب خط دعوایم شد.

سرمربی هوادار توضیح داد: اصلاً نتایج استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست و تلاش خودم و تیمم مهم است که بهترین عملکرد را از بازیکنانم بگیرم. حالا شاید منجر به قهرمانی یا سقوط تیمی شود. ما دو بازی قبل با صنعت نفت آبادانی بازی داشتیم که فوتبالم را از آنجا شروع کردم و این تیم را دوست دارم. اگر قرار باشد چیزی را لحاظ می‌کردم برای صنعت نفت لحاظ می‌کردم، ولی با قدرت بازی کردیم و برنده شدیم. فردا هم شرایط همین است و به دوستی و رفاقت ارتباطی ندارد. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند، ولی نتایج‌شان اصلاً برایم مهم نیست، همانطور که در بازی استقلال این را نشان دادم.

وی درباره اینکه هوادار چند بازیکن بالای ۳۰ سال دارد و آیا برای فصل بعد تغییراتی در این تیم ایجاد می‌کند؟ تصریح کرد: باید ببینیم من در این فوتبال هستم یا نه. اصلاً با هوادار ادامه می‌دهم یا نه، چون قراردادم تا پایان فصل هست. نفراتی که اشاره کردید بازیکنان باکیفیتی خوبی هستند و رزومه خوبی در تیم‌های قبلی‌شان دارند. سعی می‌کنم بهترین عملکرد را از آنها بگیرم و خودشان نیز کمک کرده‌اند.

شجاعی در پاسخ به این سئوال که آیا علاقه‌مند به ادامه همکاری با هوادار است؟ توضیح داد: این افتخار را داشتم حدود ۱۰ بازی به صورت غیرمستقیم در خدمت تراکتور تبریز باشم و الان رسما سرمربی هوادار هستم. مدیون مدیرعامل و بازیکنان هستم که به من کمک کردند. در رابطه ادامه همکاری با هوادار، چیزی نمی‌دانم و تمرکزم را روی بازی‌های باقی‌مانده گذاشته‌ام.

وی در واکنش به علاقه هواداران تراکتور به حضورش در این تیم، خاطرنشان کرد: هواداران تراکتور به من لطف دارند. مثل اینکه تنها مطالبات من و اشکان دژاگه سخت بود که مالک باشگاه تراکتور بخواهد پرداخت کند. این تیم کادر فنی دارد و بهتر است آنان روی تصمیم‌های‌ خود فکر کنند. من و دژاگه یک سال تمام پول نگرفتیم و تقریبا مجانی برای تراکتور بازی کردیم. طلب‌ ما خیلی زیاد است و آن موقع نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان می‌شد. نمی‌خواهم از بحث اصلی تیم خودم خارج شوم و در فرصت مناسب صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به اظهارات حسین فرکی مربی سابق تیم ملی فوتبال که از سبک بازی تیم‌های او و محرم نویدکیا تعریف کرده بود، گفت: ایشان محبت دارد و ناخودآگاه یاد سال ۲۰۰۶ افتادم. همان موقع به من کمک می‌کردند و پدرانه و دلسوز نکات را گوشزد می‌کرد. این موضوع فلسفه است، یک تیم می‌تواند اینطوری باشد و یک تیم نه. نویدکیا در تیمش شاهکار کرده و واقعا خسته نباشید می‌گویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید