شجاعی: متشرعی یکی از گزینه‌های تیم ملی است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶
    کد خبر :459494

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: ما می‌توانیم برای تیم ملی از مربیان ایرانی که خارج از کشور هستند استفاده کنیم.

فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در حاشیه دیدار تیم‌های گروه بهمن و نامی‌نو درخصوص جلسه کمیته انضباطی که روز چهارشنبه برای تیم‌های نفت آبادان و هیرو تشکیل شده بود، اظهار داشت: قرار است کمیته انضباطی رأی خود را روی شنبه اعلام کند. نمایندگانی از طرف نفت و هیرو آمدند صحبت و دفاع کردند، کمیته انضباطی هم بررسی کرد قرار شد شنبه رای اعلام شود. من به کمیته انضباطی اعتقاد دارم امیدوارم آنها عادلانه قضاوت کنند و هیچ چیز به ضرر بانوان نباشد.

وی درخصوص برنامه‌های تیم‌های ملی سه نفره و پنج‌نفره عنوان کرد: 22 بازیکن برای دو رده سنی بسکتبال سه نفره دعوت شده‌اند که از 23 دی تمریناتشان آغاز می‌شود. بعد از آن ما کادر تیم 5 نفره را مشخص می‌کنیم و بازیکنان این تیم هم تمریناتشان را آغاز می‌کنند. البته بگویم از 22 نفری که برای تمرینات سه به سه دعوت شده‌‌اند شاکله تیم پنج نفره هم هستند. تیم پنج نفره خود را برای مسابقات کاپ آسیا که شهریور برگزار می‌شود آماده می‌کند امیدوارم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

به گزارش فارس ،شجاعی درباره مشخص شدن کادر فنی و اینکه آیا در نظر دارید مربی خارجی جذب کنید، تصریح کرد: من کادر فنی را مشخص کرده‌ام اما سه گزینه دیگر اضافه شده‌اند که کمیته فنی فدراسیون تصمیم‌گیری می‌کند دوست دارم مربی خارجی داشته باشیم اما از نظر مالی مشکل داریم. حتی به خاطر این مسائل مناد ترونیک هم رفت. ما مربیانی درایم که خارج از کشور هستند و شرایط خوبی دارند مانند شایسته متشرعی که یکی از گزینه‌های ما است البته او در آمریکا مربی است و مشخص نیست به ایران بیاید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید