شبکه اجتماعی دونالد ترامپ بزودی منتشر می شود

    کد خبر :889671

روز دوشنبه قرار است شاهد انتشار شبکه اجتماعی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در اپ استور باشیم، شبکه‌ای که هیچ محدودیت برای کاربران به دنبال ندارد و افراد به سادگی از آن بهره می‌گیرند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ به دنبال سانسورهایی که برای حساب‌های کاربری دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی رخ داده، وی دسترسی به شبکه‌های اجتماعی ندارد. در اکتبر سال 2021 بود که ترامپ اعلام کرد، قصد دارد شبکه اجتماعی Truth Social خود را بزودی راه اندازی کند.

هدف او ایستادگی در برابر ظلم شرکت‌های بزرگ است. در این بین تیمی تصمیم گرفتند تا به توسعه این پلتفرم شبکه اجتماعی بپردازند. در همین بین تیم رسانهای ترامپ به مدیریت دوین نونز، نماینده سابق جمهوری خواه، گروهی نرم‌افزاری را برای اجرای این طرح جمع آوری کرده و قرار بوده خروجی کار آنها فردا به صورت عمومی ارائه شود.

در این بین منبعی به رویترز اعلام کرده که اکنون 500 کاربر بتا، نسخه اولیه Truth Social را روی دیوایس خود نصب کرده تا عملکرد را بررسی کنند. گذشته از آن روز یکشنبه این رسانه گزارش داده که اسکرین‌شات‌هایی مربوط به پست‌های Truth Social توسط مدیر محصول ساخته شده که گفته می‌شود این برنامه در روز دوشنبه دردسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش رویترز، شخصی به نام Billy B. صاحب امتیاز نرم افزار بوده که گویی یکی از مدیران اجرایی تیم توسعه دهنده خواهد بود و اعلام کرده که نرم‌افزار مورد اشاره برای عرضه نهایی در اپ استور برای روز دوشنبه آماده خواهد شد.

در هر صورت باید منتظر ماند تا واکنش‌ها نسبت به پلتفرم شبکه اجتماعی ترامپ چیست و آیا با واکنش مثبت رو به رو خواهد شد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید