شانس مسی برای توپ طلا با رکوردی عجیب در پاریس

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲
    کد خبر :857504
شانس مسی برای توپ طلا با رکوردی عجیب در پاریس

لیونل مسی در دیدار با لیل هم کاری از پیش نبرد و تعداد گل‌ها و پاس‌گل‌های این فصل خود برای پاری‌سن‌ژرمن در لیگ را در عدد صفر نگه داشت.

مسی شانس آورد که مهلت رای‌گیری برای توپ طلا به پایان رسیده، وگرنه با عملکردش در این فصل حسابی از صدر نامزدهای لیست فاصله می‌گرفت. ستاره آرژانتینی که به‌دلیل مصدومیت جزئی بین ۲ نیمه بازی با لیل جای خود را به ایکاردی داد، یک رکورد منفی دیگر را هم به نام خودش ثبت کرد.

هیچ بازیکنی در این فصل از رقابت‌های لیگ یک فرانسه به اندازه لیونل مسی شوت بدون گل نداشته است؛ ۱۵‌شوت، ۴‌شوت در چهارچوب و صفر گل. او البته در لیگ قهرمانان توانسته با پیراهن تیم جدیدش گل بزند. او زننده هر دو گل پی‌اس‌جی به منچسترسیتی بود. این ضعیف‌ترین شروع مسی در رقابت‌های لیگ داخلی در ۱۷‌سال گذشته است که در ۵‌هفته ابتدایی فصل، موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نمی‌شود.

بارسلونا هم در غیاب این بازیکن بدترین عملکردش را به نمایش گذاشته است. از فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ به این طرف که مسی در ۵ بازی اول برای بارسا نه گلی زد و نه پاس‌گلی داد، سابقه نداشته عملکرد بارسا و مسی در هفته‌های ابتدایی فصل به این بدی باشد. بارسلونا تا این‌جای فصل ۱۳ بازی انجام داده که ۵ برد، ۳ تساوی و ۵ باخت در همه رقابت‌ها به‌دست آورده است. مهم‌تر اینکه بارسا امسال ۱۶ گل زده و ۱۶‌گل خورده داشته که آمار ناامیدکننده‌ای برای این تیم به‌حساب می‌آید. این بدترین آمار بارسا از ابتدای فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ است. تیم ملی آرژانتین ممکن است پزشک خود را به پاریس بفرستد تا از نزدیک وضعیت مسی را زیرنظر بگیرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، از پاریس هم خبر می‌رسد زیدان که قبلا علاقه‌ای به مربیگری در پاری‌سن‌ژرمن نداشت، نسبت به این پست علاقه‌مند شده است. با وجود اینکه لئوناردو به‌عنوان مدیر ورزشی باشگاه از پوچتینو تعریف کرده و او را یکی از ۵‌سرمربی برتر جهان دانسته، بعید است ناصر الخلیفی که تصمیم‌گیرنده اصلی و مالک باشگاه است، به آوردن زیدان به‌جای پوچ فکر نکند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید