شاسی بلند جمع و جور و مدرن کادیلاک GT4 معرفی شد

    کد خبر :997721
کادیلاک GT4

چین به یکی از مهم ترین بازارهای کادیلاک تبدیل شده، به طوری که این برند لوکس حتی مدل‌های اختصاصی برای این بازار بزرگ طراحی کرده و توسعه می‌دهد.

بازتاب-به تازگی این برند امریکایی از شاسی بلند جمع و جور کادیلاک GT4 رونمایی کرد. مدلی که طراحی مدرن و جوان پسندی دارد و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. خودرو دارای چراغ‌های جلو باریک و شیک بوده که مجذوب کننده است. همچنین دارای چراغ عمودی شبیه به کانسپت لیریک است. در بخش ابعاد باید به طول 46333 میلیمتری، عرض 1878 میلیمتری و ارتفاع 1563 میلیمتری اشاره کرد.

این باعث می‌شود کمی طولانی‌تر از XT4 اما کوتاه‌تر از XT6 باشد. از آنجایی که GT4 به هر حال به ایالات متحده نخواهد رفت، این موضوع اهمیت زیادی ندارد. فاصله بین دو محور آن 2800 میلی متر (است که بار دیگر آن را بین دو کراس اوور دیگر قرار می‌دهد. می‌توان آن را با رینگ 19 اینچی تهیه کرد. این مدل اختصاصی چین دارای کابین شیک و چشم نواز است. به نوعی که مخاطبان هدف احتمالاً از صفحه نمایش استاندارد 33 اینچی استقبال خواهند کرد. با وجود اینکه این کراس اوور جدید از پلتفرم متفاوتی استفاده می‌کند و صرفاً با موتورهای احتراقی فروخته می‌شود، کابین لوکس به نظر می‌رسد و حال و هوای Lyriq را به ذهن می‌رساند.

از ویژگی‌های خوب آن می‌توان به سیستم صوتی AKG با 15 بلندگو و کنترل تهویه مطبوع دو منطقه‌ای و دوربین 360 درجه و درب عقب برقی اشاره کرد. GT4 همچنین دارای یک نمایشگر تمام رنگی، یک آینه دید عقب دیجیتال، ورود بدون کلید، به همراه گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو با عملکرد حافظه برای صندلی راننده است.

کادیلاک GT4 با وجود داشتن سیستم اگزوز چهارگانه، تنها با موتورهای 1.5 و 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با بهره‌مندی از فناوری هیبریدی ملایم و متصل به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک در دسترس است. مدل کوچک‌تر قدرت 208 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن متری دارد و مدل بزرگ دارای قدرت 233 اسب بخاری و گشتاور 350 نیوتن متری. GT4 مجهز به موتور پایه 1.5 لیتری با 0تا 100 کمتر از 8.9 ثانیه است. مدل 2.0 لیتری دارای 0 تا 100 کمتر از 7.8 لیتری خواهد بود. این پیشرانه به سیستم تعلیق مستقل متصل شد.

قیمت در نسخه پایه 31 هزار دلار بوده و در نسخه رده بالا به 43800 دلار می رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید