شاسی بلند جدید بیوک انویژن معرفی شد/ تصاویر

  • خودرو
  • سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹
    کد خبر :756759

با وجود طراحی ظاهری جذاب‌تر و بهره‌گیری از پیشرانه پرقدرت‌تر در نسخه پایه بیوک انویژن (Envision) مدل ۲۰۲۱ نسبت به نسخه پیشین، این خودرو با قیمت ارزان‌تر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بهای پایه برای نسخه بازطراحی شده بیوک انویژن حدود ۱۷۰۰ دلار پایین آمده و به ۳۲ هزار و ۹۹۵ دلار رسیده است. تیپهای بالاتر نیز نسبت به گذشته مقرون به صرفه‎ تر هستند.


بیوک انویژن 2021با وجود آنکه نسخه پیشین بیوک انویژن از یک پیشرانه تنفس طبیعی ۲.۵ لیتری نیرویی برابر با ۱۹۷ اسب بخار دریافت می‌کرد؛ پیشرانه نسخه پایه انویژن 2021 از نوع توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۲۳۰ اسب بخار است. همچنین گشتاور حاصل از این پیشرانه برابر با 350 نیوتن متر بوده که از دور موتور 1500 rpm در اختیار راننده قرار خواهد گرفت. به جهت انتقال نیرو در بیوک انویژن 2021 از یک گیربکس 9 دنده اتوماتیک در کنار پیشرانه توربوشارژ بهره گرفته شده است.

از جمله مهمترین تجهیزات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به سیستم کنترل پایداری، سامانه هشدار پیش از برخورد، سامانه هشدار تصادف از جلو، کیسه‌های هوا برای تمامی سرنشینان، هشدار نقاط کور، هشدار انحراف از مسیر، اجتناب از تصادف و … اشاره کرد.

مدل پایه بیوک انویژن 2021 دارای برچسب قیمتی ۳۲ هزار و ۹۹۵ دلار است و با سامانه انتقال قدرت دیفرانسیل جلو به دست مشتریان می‌رسد. سیستم تمام چرخ محرک نیز حدود ۱۸۰۰ دلار قیمت دارد که به صورت سفارشی روی این نسخه قابل نصب خواهد بود.

مدل گران‌تر این خودرو با نام ایزنس نیز بهایی معادل ۳۶ هزار و ۹۹۵ دلار خواهد داشت که حدود ۵۰۰ دلار ارزانتر از نسخه پیشین شده است.

به گزارش کلیک، نسخه فول آپشن بیوک انویژن با نام Avenir دارای برچسب قیمتی 41 هزار و 395 دلار است و شامل سیستم تمام چرخ محرک، کمک فنرهای تطبیق‌پذیر، سقف پانوراما و … خواهد بود. طبق اظهارات شرکت بیوک، شاسی بلند انویژن ۲۰۲۱ اوایل سال آینده در نمایندگی‌های فروش حاضر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید