شاسی بلند الکتریکی کادیلاک Escalade IQ با محدوده حرکتی بالا معرفی شد

    کد خبر :1014310
کادیلاک Escalade IQ

شرکت کادیلاک به تازگی شاسی بلند تمام الکتریکی Escalade IQ مدل 2025 را رونمایی کرده که از طراحی مدرن و محدوده حرکتی بالا برخوردار است. خودرویی با فناوری‌های مدرن و ویژگی‌های جذاب.

بازتاب-غول خودروسازی کادیلاک با عرضه اولین SUV تمام الکتریکی خود، اسکالید IQ 2025، که با قیمتی بیش از 130000 دلار عرضه می‌شود، نقطه عطفی را ارائه کرده است. این محصول نوآورانه مجهز به باتری‌های اولتیوم جنرال موتورز بوده که برد 750 کیلومتری را تضمین کرده و آن را به یک محصول هیجان‌انگیز برای بازار خودروهای الکتریکی تبدیل می‌کند.

 

کادیلاک Escalade IQ

چیزی که Escalade IQ را نسبت به مدل‌های قبلی دارای پیشرانه احتراقی متمایز می‌کند، ابعاد بزرگ مشابه اسکالید ESV است. کادیلاک علی‌رغم ابعاد، با اطمینان ادعا می‌کند که «آیرودینامیک‌ترین شاسی‌بلند فول سایز تولید شده توسط جنرال موتورز» است. انرژی این اعجوبه الکتریکی یک باتری 24 ماژول اولتیوم است که بیش از 200 کیلووات ساعت انرژی تولید می کند. این دستگاه از شارژ سریع 800 ولتی DC پشتیبانی می‌کند و تنها با 10 دقیقه شارژ در ایستگاه‌های شارژ 350 کیلوواتی DC تا 100 مایل برد را ارائه می‌دهد. گزینه شارژ AC تقریباً 49 کیلومتر در ساعت برد دارد.

 

کادیلاک Escalade IQ

 

عملکرد Escalade IQ با دو موتور الکتریکی که 680 اسب بخار قدرت و 615 پوند فوت گشتاور را در حالت استاندارد ارائه می‌دهند، دچار تزلزل نمی‌شود. حالت Velocity Max را فعال کنید و این ارقام به 750 اسب بخار و 785 پوند فوت می‌رسند و شتاب 0 تا 100  در کمتر از پنج ثانیه ممکن می‌سازند.

از نظر ابعاد، Escalade IQ دارای طول 19 فوت، عرض 8 فوت و ارتفاع بیش از 6 فوت است که فضای داخلی جادار 119.2 فوت مکعبی حجم بار را با صندلی‌های ردیف دوم و سوم تا شده فراهم می‌کند. ظرفیت بکسل آن تا 8000 پوند می‌رسد. برای علاقه‌مندان به فناوری، این SUV دارای یک صفحه نمایش ال ای دی 55 اینچی با دو صفحه نمایش دارای سیستم عامل Android Automotive است که با Google Assistant، Google Maps و Play Store سازگاری دارد. علاقه‌مندان به صدا از آرایه بلندگوهای AKG بهره خواهند برد که تجربه صوتی 360 درجه را فراهم می‌سازد.

 

کادیلاک Escalade IQ

 

Escalade IQ 2025 که قرار است تابستان آینده در مرکز مونتاژ Factory Zero دیترویت تولید شود، فقط یک وسیله نقلیه لوکس و قدرتمند نیست. این بیانیه‌ای در تعهد کادیلاک به برقی‌سازی است. با اندازه، ویژگی‌ها و پیشرفت‌های تکنولوژیکی خود، به دنبال پیوستن به سایر وسایل نقلیه الکتریکی در جاده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید