شارژر سریع لپ تاپ لنوو نوت بوک را به سرعت شارژ می کند

    کد خبر :884610

همانطور که احتمالاً مطلع هستید لنوو قصد دارد در هفته‌های آتی محصولات گیمینگ خود که شامل گوشی، تبلت و لپ تاپ‌های جدید می‌شود را معرفی و عرضه کند. از این رو پیش از معرفی محصولات اصلی، شرکت لنوو امروز شارژر پرسرعت Legion 135W را مخصوص محصولات جدید خود معرفی کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ همانطور که از نام آن مشخص است، شارژر Lenovo Legion 135W در سری محصولات لژیون لنوو قرار دارد و در نتیجه از لوازم جانبی بالارده‌ی این شرکت محسوب می‌شود. این شارژر از فناوری شارژ سریع 135 واتی به واسطه‌ی یک اتصال USB-C بهره‌مند است و از استاندارد PD 3.1 (Power Delivery 3.1) نیز پشتیبانی می‌کند.

برای درک بهتر لازم است بدانید استاندارد Power Delivery 3.1 سال گذشته توسط سازمان USB-IF معرفی شد. این استاندارد با افزایش محدوده توان شارژر (EPR) از 100 وات موجود در PD 3.0 به 240 وات، سرعت شارژ محصولات جدید را افزایش می‌دهد.

شرکت لنوو در همین ماه تعدادی از لپ تاپ‌های گیمینگ Legion خود را در رویداد CES 2022 رونمایی کرد و همچنین لپ تاپ‌های 7000P و 9000P که در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شوند نیز از فناوری شارژ سریع 135 واتی پشتیبانی می‌کنند و با شارژر Legion 135W سازگار هستند.

در حال حاضر متاسفانه شرکت لنوو هنوز زمان عرضه و قیمت شارژر جدید Legion 135W خود را مشخص نکرده است. اما با توجه به اینکه لپ تاپ‌های جدید لنوو در چند هفته‌ی آینده عرضه می‌شوند، احتمالاً قیمت و زمان عرضه‌ی این شارژر نیز در چند روز آینده مشخص شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید