شادی گل جنجالی ژوائو فلیکس خطاب به چه کسی بود؟/ عکس

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۴۴
    کد خبر :789441

هافبک هجومی پرتغالی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از شادی پس از گلزنی مقابل ویارئال به‌عنوان فرصتی برای پاسخ دادن به یک نفر که اخیراً او را ناراحت کرده بود، استفاده کرد.
دومین گل پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه ویارئال در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا توسط ژوائو فلیکس به ثمر رسید، اما شاید چیزی که بیشتر از این اتفاق جلب توجه کرد، شادی پس از گل او و ژستی بود که به نظر می‌رسید مخاطبش یکی از افراد حاضر روی نیمکت روخی بلانکو در ورزشگاه سرامیکا بود.

ستاره سابق بنفیکا پس از نمایش ضعیفی که هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی ارائه کرد، شب گذشته جایی در ترکیب اصلی اتلتیکومادرید نداشت. او بین دو نیمه به عنوان جانشین توماس لمار به میدان رفت و با یک کنترل سینه خوب و یک ضربه عالی گل دوم تیمش را به شیوه‌ای تماشایی به ثمر رساند.

به گزارش تسنیم، بلافاصله پس از چسبیدن توپ به تور دروازه که هفتمین گل فلیکس در این فصل لالیگا پس از یک ماه ناکامی برای گلزنی بود، او به سمت نیمکت اتلتیکومادرید نگاه کرد و انگشت خود را روی لبانش گذاشت. او اما به این حرکت بسنده نکرد و نارضایتی و خشم خود را با بیان این جمله که «حالا دهان کثیفت را ببند» نشان داد. آن موقع مشخص نشد که مخاطب فلیکس چه کسی بوده است، اما خیلی طول نکشید که مشخص شد او از دست کدام یک از اعضای تیمش ناراحت بوده است.

در واقع این بازیکن رنان لودی دفاع چپ برزیلی اتلتیکومادرید بود که ساعاتی پس از بازی با انتشار یک پیام در صفحه شخصی‌اش در اینتساگرام به ژست فلیکس واکنش نشان داد. او در یک استوری که عکس شادی گل فلیکس در آن قرار گرفته بود، نوشت: «عصبانی نشو، خودت گفتی و خودت هم انجامش دادی. ما در یک جبهه‌ایم برادر».

به نظر می‌رسد که حرکت فلیکس در نتیجه کری‌خوانی بوده است که قبل از بازی با هم‌تیمی برزیلی‌اش داشته، اما اینکه ماهیت این کری‌خوانی چگونه بوده که بازیکن پرتغالی را مجاب به نشان چنین واکنشی کرد، مشخص نیست. با این حال ظاهراً این ماجرا سبب بروز کدورت میان این دو هم‌تیمی نشده است، چرا که فلیکس با بازنشر پیام هم‌تیمی‌اش نشان داد که دیگر از دست او عصبانی نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید