شاخص کل بورس به یک میلیون و 950 هزار تومان رسید

    کد خبر :733702

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با رشد مثبت 50 هزار واحدی به 1 میلیون و 950 هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس در معاملات امروز (شنبه ۴ مرداد) در یک ساعت و نیم گذشته از آغاز خرید و فروش‌ها، با رشد ۵۰ هزار واحدی، به ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار واحد رسید و رشد ۲.۶۱ درصدی در ارزش بازار را در پی داشت.

شاخص هم وزن نیز با رشد ۲۳ هزار واحدی به رقم ۵۲۶ هزار واحدی دست یافت. ارزش بازار سرمایه هم در حال حاضر ۷ هزار و ۲۸۳ هزار میلیارد تومان است. ارزش معاملات امروز نیز ۶ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان است.

بیشترین سفارش در صفوف خرید پترول، وآیند و شتران به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان هزار میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش سخزر، آریان و فنوال در نوبت انتظار است.

گفتنی است، حجم صف دشت مرغاب (غدشت) به ۱۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش ایران جیب،محصولات شیمیایی و بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان و هزار و ۴۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه سیمان با فشار ناچیز فروش ۴۰ میلیارد تومانی همراه است.

نماد‌های فولاد ۵ هزار و ۵۸۷ واحد مثبت، فارس ۵ هزار و ۱۴۰ واحد مثبت، شتران ۲ هزار و ۵۸۷ واحد مثبت، شبندر ۲ هزار و ۶۳ واحد مثبت، پارسان یک هزار و ۷۵۳ واحد مثبت، وغدیر یک هزار و ۵۵۹ واحد مثبت و وامید یک هزار و ۵۵۵ واحد مثبت بیشترین تاثیر را در شاخص دارند.

بیشترین حجم معاملات مربوط به وبصادر ۵۰۴.۴ میلیون سهم، فولاد ۱۸۴.۱ میلیون سهم، خگستر ۱۵۵.۴ میلیون سهم، وپارس ۹۷.۵ میلیون سهم و بجهرم ۷۷.۲ میلیون سهم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید