سیل جان دو نفر را در آذربایجان غربی گرفت

  • حوادث
  • چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۱
    کد خبر :292064

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات امدادگران در شش استان متاثر از سیل و آبگرفتگی و توفان شن از فوت دو نفر براثر سیل در استان آذربایجان غربی خبر داد.

مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد عملیات سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته، اظهار کرد: شش استان آذربایجان غربی، زنجان، سیستان‌ و بلوچستان، کردستان، گلستان و همدان متاثر از سیل و آبگرفتگی و همچنین توفان شن را در بخش‌های از استان سیستان‌ و بلوچستان داشتیم.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه 19 تیم متشکل از 81 امدادگر کار امداد رسانی انجام دادند، خاطرنشان کرد: در طول این مدت در هفت شهر و روستا به 142 نفر امداد رسانی شد و در این مدت نیز 80 نفر اسکان اضطراری داده شدند و همچنین هفت واحد مسکونی از آب تخلیه شد.

وی همچنین بیان‌ کرد: بر اثر سیل دو نفر در چالدران آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند.

سلیمی در ادامه‌ با اشاره به توفان شن در شهرستان هیرمند سیستان‌وبلوچستان ، اظهار کرد: در 23 شهر و روستا از توابع این شهرستان بیش از 25 هزار عدد ماسک میان شهروندان توزیع شد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در پایان ‌اضافه کرد: همچنین اقلام مختلفی از جمله پتو، آب معدنی و کنسروجات در اختیار حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید