سیستم موردنیاز برای اجرا اپ اندرویدی روی ویندوز 11 اعلام شد

    کد خبر :889321

وقتی مایکروسافت برای اولین بار ویندوز 11 را به جهانیان معرفی کرد، امکان نصب برنامه‌های اندرویدی روی این سیستم عامل به عنوان یک ویژگی جذاب مورد استقبال گسترده قرار گرفت. حال این شرکت حداقل‌های سیستم لازم برای اجرای اپ‌ها روی ویندوز را اعلام کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_امکان استفاده از برنامه‌های اندرویدی را باید استراتژی موفقی از مایکروسافت دانست، زیرا بسیاری را قانع کرده که از نسخه‌های قبلی دست کشیده و به ویندوز 11 مهاجرت نمایند. با این حال به نظر می‌رسد که همه کاربران قادر نخواهند بود از این ویژگی بهره بگیرند و حداقل‌هایی برای این کار در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط مایکروسافت در وبسایت این شرکت، برای نصب اپ‌های اندرویدی روی ویندوز 11 در مرحله اول به حداقل یک پردازنده نسل هشتمی Core i3 اینتل یا  AMD Ryzen 3000 نیاز خواهید داشت. همچنین نسخه‌های ARM ویندوز نیز به پردازنده Snapdragon 8c یا بهتر نیاز خواهند داشت.

در کنار پردازنده نیز باید یک رم حداقل 8 گیگابایتی در اختیار داشته باشید. البته مایکروسافت توصیه کرده که برای اجرای بهتر اپ‌های اندرویدی روی ویندوز 11 از حافظه رم 16 گیگابایتی روی سیستم خود استفاده کنید. علاوه بر این، فضای ذخیره‌سازی اطلاعات نیز باید حتماً از نوع SSD باشد و به نظر می‌رسد که نرم‌افزارهای اندرویدی با HDD قابل اجرا نخواهند بود.

با مرور حداقل‌های بالا، به نظر می‌رسد که بسیاری از کاربران ویندوز 11 برای استفاده از با مشکلی روبرو نخواهند شد. با این حال باید به نکته اشاره کنیم که اپ‌ها باید از فروشگاه نرم‌افزاری آمازون روی سیستم نصب شوند و کاربران باید یک اکانت آمازون نیز برای خود تدارک ببینند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید