سیستم عامل iPadOS 16 معرفی شد/ مالتی تسکینگ بهتر برای آیپدها

    کد خبر :915893

پیش از آن که در WWDC 2022 اپل سیستم عامل iPadOS 16 را معرفی کند، شایعاتی به گوش رسیده بود این شرکت قصد دارد مالتی تسکینگ این سیستم عامل را در مقایسه با نسخه قبلی بهبود بخشد.

بازتاب- به‌روزرسانی به iPadOS 16 طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جدید را برای iPad به ارمغان می‌آورد که شامل Stage Manager، iCloud Photo Library، به‌روزرسانی‌های Mail، Messages، Safari و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

این نسخه به‌روزرسانی بزرگی بوده که تجربه آیپد را حتی همه‌کاره‌تر می‌کند. Stage Manager با بهره گیری از قدرت تراشه M1، راه جدیدی را برای انجام چند کار با چندین پنجره روی هم افتاده و پشتیبانی کامل از نمایشگر خارجی ارائه می‌کند. همکاری با روش‌های جدید جهت شروع کار با دیگران در برنامه‌های کل سیستم با استفاده از پیام‌ها آسان‌تر از همیشه است و برنامه جدید Freeform یک بوم منعطف را برای همفکری با هم فراهم می‌کند.

ابزارهای جدید در Mail به کاربران کمک می‌کنند بهره‌وری بیشتری داشته باشند، Safari گروه‌های تب مشترک را برای مرور وب با دیگران اضافه می‌کند و تجربه مرور با کلیدهای عبور ایمن‌تر می‌شود. برنامه جدید Weather از نمایشگر خیره کننده iPad بهره کامل می‌برد و Live Text اکنون با متن در ویدیو تعامل دارد. ویژگی‌های حرفه‌ای جدید از جمله حالت مرجع و زوم نمایشگر iPad را به یک استودیوی موبایل قدرتمندتر تبدیل می‌کند. همراه با پردازنده قدرتمند اپل، iPadOS 16 انجام کارهای بیشتر را در iPad به شکلی سریع و کامل انجام خواهد داد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید