سیامند رحمان: دوست دارم رکورد یادگاری در پارالمپیک ۲۰۲۰ بزنم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۹
    کد خبر :570758

سیامند رحمان در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان افزود: به خاطر عفونتی که لوزه‌ام به دلیل آبسه پیدا کرده بود مجبور شدم آن را دو بار تخلیه کنم و این مساله تا حدودی سبب افت رکوردم شده بود. اما الان شرایطم بهتر شده و با بازگشت به تمرینات تلاش کردم افت رکوردم را جبران کنم و دوباره به رکورد قبلی خود بازگردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد رکوردشکنی و جابجا کردن رکوردی بیشتر از ۳۱۰ کیلوگرم را در مسابقات جهانی قزاقستان دارید یا خیر؟ گفت: این تصمیم بستگی به نظر و صلاحدید کادر فنی دارد اما خودم دوست دارم این اتفاق در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو رقم بخورد و رکورد یادگاری در این مسابقات به ثبت برسانم. بنابراین تمرکزم برای پارالمپیک است نه مسابقات جهانی قزاقستان.

قوی‌ترین وزنه بردار معلول جهان اضافه کرد: مهم نیست چه وزنه‌ای را در قزاقستان به ثبت برسانم بلکه هدف این است که در نخستین گام به مدال طلای دسته ۱۰۷+ کیلوگرم دست پیدا کنم و سپس سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در این دسته تثبیت کنم و در نهایت خود را برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کنم.

سیامند رحمان پیرامون این پرسش که در صورت رکوردشکنی تصور می‌کنید تا چه میزان می‌توانید رکورد خود را در جهانی قزاقستان ارتقا ببخشید، تصریح کرد: متأسفانه به خاطر بیماری رکوردم تا حدودی افت پیدا کرده بود و این مساله روی عملکردم تأثیر گذاشته بود اما الان رکوردم افزایش پیدا کرده و آماده شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان هستم. اما اینکه چه رکوردی را بتوانم جابجا کنم بستگی به قدرت بدنی‌ام و شرایط مسابقات دارد.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا تصور می‌کنید پارالمپیک ۲۰۲۰ آخرین پارالمپیک شما باشد یا خیر؟ گفت: بعد از پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو قصد دارم وزنم را کاهش دهم، حال اینکه شرایطم بعد از کاهش وزنم چگونه خواهد بود و چه وزنه‌ای را بتوانم جابجا کنم مشخص نیست و امر بستگی به توان بدنم بعد از کاهش وزن دارد. اما الان هدفم بر این است که بهترین عملکرد را در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید