سوپر اسپرت خاص در خیابان های تهران

    کد خبر :1052363
سوپر اسپرت خاص در خیابان های تهران

مشاهده یک دستگاه خودرو کوروت سی8 با کد رنگ خاص آبی در خیابان های تهران و شهرت این سوپراسپرت آمریکایی در شبکه های مجازی بهانه ای شد تا طی این مطلب نگاهی به ویژگی ها و مشخصات شورولت کوروت سی8 داشته باشیم.

وقتی بخواهیم 10 برند از صنعت خودرو آمریکا را با تیترهایی مانند خاص ترین، برترین، متفاوت ترین و… لیست کنیم قطعا یک جایگاه بسیار شاخص به کوروت اختصاص خواهد داشت. محصولی که از دهه 50 میلادی تا کنون محبوبیت زیادی دارد.

پروفایل بدنه کاملا اسپرت، طراحی آئروداینامیک و پیشرانه های قدرتمندی که شورولت روی کوروت ها قرار می دهد از مهمترین المان های اثرگذار در جذب مخاطب طی سال های طولانی فعالیت این برند بوده است.

کوروت در سال 2020 وارد هشتمین نسل شد و همچنان بروزرسانی های خود را طی می کند. کوروت نسل هشتمی یک سفره ماهی آمریکایی است که عرض چشمگیر بدنه و حالت طراحی چراغ های اصلی جلو به همراه ورودی های هوا روی سپر اصلی موجب شده تا در نقدهای خودرویی به آن لقب سفره ماهی را بدهند.

شورولت کوروت به عنوان یک خودرو «موتور وسط عقب-محور عقب» یا آر ام آر در نسخه پایه مجهز به تپنده 6.2 لیتری تنفس طبیعی 8 سیلندر از خانواده ال تی2 جنرال موتورز شد که 465 اسب بخار خروجی و 637 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شتاب صفر تا 100 این کوروت حدود 2.8 ثانیه است.

البته در تریم های متفاوت پیشرانه های قدرتمندتری نیز روی کوروت سوار شده است. برای مثال کوروت سی8 زد06 با مدل 2023 مجهز به پیشرانه 5.5 لیتری 670 اسب بخاری تنفس طبیعی است.

خاص ترین کوروت زمان نیز که 17 ژانویه 2023 رونمایی شد، کوروت سی8 ئی-ری نام دارد که اولین سفره ماهی الکتریکی خانواده سی8 است .

مدل 2020 کوروت سی8 در نسخه پایه 60 هزار دلار قیمت دارد. مدل 2023 در نسخه پایه 66 هزار دلار قیمت دارد و در بالاترین تریم به که همان نسخه ویژه 70 سالگی برند نام دارد به 84 هزار دلار می رسد.


کوروت آبی در تهران

کوروت آبی در تهران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید